آفتاب
نطق میان دستور:

جراره: 9 دی روز رستاخیز مردم در مقابل مستکبران بود

جراره: 9 دی روز رستاخیز مردم در مقابل مستکبران بود

یک عضو فراکسیون اصول‌گرایان مجلس گفت: یوم‌الله 9 دی، روز رستاخیز مردم انقلابی ایران اسلامی در مقابل مستکبران، دیکتاتوران و زیاده خواهان داخلی و خارجی بود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، نادر قاضی‌پور در صحن علنی امروز (یک‌شنبه) مجلس و در نطق میان دستورش، گفت: حضور عظیم و خروشان مردمی در 9 دی سال 88 تجلی شور و شعور حسینی مردم مسلمان و انقلابی ایران اسلامی بود که نشان داد بصیرت و شجاعت در شناخت و مقابله با برنامه‌های دشمنان را دارند و می‌توانند تمام مشکلات و موانع ایجاد شده مقابل نظام اسلامی را در چشم بهم زدنی از پیش روی بردارند.

جراره ابراز امیدواری کرد که 9 دی درس عبرتی برای دشمنان و جیره‌خواران داخلی باشد که بار دیگر فکر تعرض به مقدسات دینی و انقلابی مردم را نداشته‌ باشند.

وی ادامه داد: به فتنه گران متذکر می‌شوم که خود را اصلاح کنید چون اگر این کار تکرار شود مردم انقلابی و جوانان بصیر انقلاب اسلامی از عرصه روزگار محوتان خواهند کرد.

نماینده مردم بندرعباس گفت که رهبرا، ما جوانان ایران اسلامی اعلام می‌کنیم که از تو به یک اشاره، از ما به سر دویدن.

جراره همچنین با قدردانی از ارتش جمهوری اسلامی گفت که مانور بزرگ ارتش گوشه کوچکی از توان نیروهای مسلح ایران اسلامی را به نمایش گذاشت و به دشمنان اعلام کرد که این تنها گوشه کوچکی از توان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی در ادامه با تبریک میلاد پیامبر (ص) و گرامیداشت هفته وحدت اظهار کرد: وحدت جهان اسلام مانع از رسیدن دشمنان جهان اسلام به اهدفشان خواهد بود و باعث از بین رفتن مشکلات پیش روی کشورهای اسلامی می‌شود. هشیار باشید که دشمنان مخالف وحدت کشورهای اسلامی هستند.

جراره با باشاره به مشکلات حوزه انتخابیه‌اش، گفت: با وجود تمامی تلاش‌های فراوانی که در طول انقلاب اسلامی شده است، هنوز در بخش‌هایی مشکلات وجود دارد به طوری که بسیاری از این کاستی‌ها از میانگین توسعه کشور بسیار عقب‌تر و گاهی نیز غیرقابل مقایسه است. نمونه آن عدم تکمیل برخی راه‌های روستایی در حوزه انتخابیه‌ام است.

وی مشکل آب در کنار خلیج فارس را برای روستاها و حتی شهرها غیرقابل قبول دانست و افزود: بسیاری از مردم درگیر بی‌آبی هستند. از طرفی هزینه‌های آب بها بسیار سنگین است.

نماینده مردم بندرعباس نسبت به دریافت مالیات از مردم هرمزگان به صورت غیرمتعارف انتقاد کرد و افزود: اگر در چند سال گذشته با رکود اقتصادی روبرو بودیم چطور است که در دریافت مالیات از مردم هرمزگان هر سال بیش از 50 درصد نسبت به سال قبل شاهد افزایش دریافت هستیم؟

جراره با تأکید بر لزوم تجدیدنظر نسبت به وضعیت آموزشی در استان هرمزگان و ساماندهی وضعیت حقوق فرهنگیان از رئیس جمهور خواستار ساماندهی وضعیت اشتغال جوانان شد و گفت که مردم از بی‌عدالتی در استخدام‌ها و جذب نیروی انسانی به ستوه آمده‌اند.

وی با بیان این‌که زمین‌خواری در بندرعباس مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده است گفت که دستگاه‌های نظارتی و قضایی باید به داد مردم برسند.

انتهای پیام

کد N646307

وبگردی