آفتاب
معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

تحویل 530 واحد مسکن ویژه تهرانسر به متقاضیان

تحویل 530 واحد مسکن ویژه تهرانسر به متقاضیان

خوشبتخانه با آغاز به کار دولت تدبیر و امید طی چند ماه گذشته تلاش کردیم مشکلات این پروژه ها برطرف شود بطوری که امروز شاهد واگذاری 530 واحد مسکن ویژه به متقاضیان در این منطقه هستیم.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به تحویل 530 واحد مسکن ویژه تهرانسر به متقاضیان، اظهار داشت: خوشبتخانه با آغاز به کار دولت تدبیر و امید طی چند ماه گذشته تلاش کردیم مشکلات این پروژه ها برطرف شود بطوری که امروز شاهد واگذاری 530 واحد مسکن ویژه به متقاضیان در این منطقه هستیم.

به گزارش ایلنا، محمد پژمان در حاشیه مراسم افتتاح فاز نخست پروژه مسکن تهرانسر، افزود: این 4 دهک جامعه زیر خط فقر قرار دارند و بضاعت مالی و پس انداز کافی برای خرید و ساخت مسکن ندارند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه رویکرد ما در حوزه ساخت وساز مسکن افزایش توان متقاضیان برای خرید مسکن است، افزود: در طرح جامع مسکن در نظر داریم با انجام برنامه ریزی های مناسب بستر تامین مسکن متقاضیان را بدون آثار منفی وشوک اقتصادی در این بخش تحقق بخشیم.

وی با اشاره به تحویل 530 واحد مسکن ویژه تهرانسر به متقاضیان، اظهار داشت: خوشبتخانه با آغاز به کار دولت تدبیر و امید طی چند ماه گذشته تلاش کردیم مشکلات این پروژه ها برطرف شود بطوری که امروز شاهد واگذاری 530 واحد مسکن ویژه به متقاضیان در این منطقه هستیم.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن یادآور شد تا 3 ماه آینده نیز حدود 500 واحد دیگر ویژه مسکن تهرانسر به متقاضیان واگذار خواهد شد که با واگذاری 600 واحد دیگر تا اوایل تابستان سال آینده، پرونده پروژه مسکن ویژه تهرانسر بسته می شود.

پژمان درخصوص کیفیت ساخت و ساز واحدهای مسکونی احداث شده در این منطقه، افزود: تمام این واحدها با مسائل مناسب و کیفیت خوب احداث شده اند و در فضاسازی داخل این واحدها تلاش شده تا نهایت رضایت ساکنان این واحدها تامین شود.

وی درباره تاسیسات زیربنایی و روبنایی این پروژه ها، تصریح کرد: با برنامه ریزی های انجام شده تمام خدمات مورد نظر زیربنایی و روبنایی دراین پروژه آماده شده تا ساکنان این پروژه بدون هیچ مشکلی بتوانند از خدمات مورد نیاز بهره گیری کنند.

کد N646236

وبگردی