آفتاب

530 واحد مسکن ویژه تهرانسر افتتاح شد

530 واحد مسکن ویژه تهرانسر افتتاح شد

فاز اول پروژه مسکن ویژه تهرانسر در 530 واحد مسکونی صبح امروز یکشنبه افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پروژه مسکن ویژه تهرانسر در اراضی جنوبی بلوار یاس تهرانسر در زمینی به مساحت 35 هکتار از سال 91 آغاز شد. این پروژه در بلوک های پنج طبقه دو واحدی و در دو هزار و 310 واحد مسکونی در حال ساخت است.

بر این اساس فاز اول افتتاح واحدهای این پروژه امروز با حضور محمد پژمان مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن و فریبرز واحدی مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران در 530 واحد به بهره برداری رسید.

ثبت نام متقاضیان از اواخر شهریور 91 با واریز 20 میلیون تومان آغاز شد و متقاضیان در فواصل 4 الی 6 ماه مبلغ 20 میلیون تومان در چهار قسط پرداخت کردند، همچنین متقاضیان پس از پرداخت این اقساط قبل از تحویل واحد مسکونی 45 میلیون تومان باقیمانده را هم پرداخت می کردند.

ارزش کارشناسی واحدهای مسکونی شامل هزینه تمام شده ساخت و بهای عرصه واحدها به صورت اقساط 10 ساله به سازمان ملی زمین و مسکن پرداخت می شود، همچنین اقساط پلکانی پس از تحویل واحد به صورت ماهانه آغاز خواهد شد.

براساس این گزارش، پس از افتتاح امروز حدود 640 واحد دیگر هم در فاز دوم پروژه تا پایان سال جاری و باقیمانده در فصل بهار و تابستان سال 94 تحویل می شود.

کد N645903

وبگردی