آفتاب

رسایی: مجلس را متهم به دروغگویی می‌کنند

رسایی: مجلس را متهم به دروغگویی می‌کنند

یک نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات اخیر سخنگوی دولت، گفت: این ادبیات خوبی نیست که خیلی راحت یک قوه را متهم به دروغگویی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حمید رسایی در تذکری مستند به بند 11 ماده 24 آیین‌نامه داخلی مجلس، اظهار کرد: سخنگوی دولت بعد از گزارش دیوان محاسبات در مورد برداشت 4.1 میلیارد دلاری از صندوق توسعه اعلام می‌کند که این گزارش دروغ است و مجلس را متهم به دروغگویی می‌کند.

وی افزود: مردم امروز اعتراض دارند که نان قرار بود 30 درصد گران شود اما 100 درصد گران شده. همچنین دولت مردم را تشویق می‌کند که در بورس سرمایه‌گذاری کنند، اما از آن حمایت نکردند.

رسایی گفت: این ادبیات خوبی نیست که خیلی راحت یک قوه را متهم می‌کنند. آیا ما ناظر بر دولت هستیم یا دولت ناظر بر ما؟ این درست نیست که گفته‌اند مجلس باید عذرخواهی کند.

علی لاریجانی در پاسخ به این تذکر، اظهار کرد: این ادبیات نادرستی است و باید توجه داشته باشند که مرجع رسمی دیوان محاسبات است و اگر دولت اشکالی وارد می‌داند باید به کمیسیون ارائه کند تا این موضوع در کمیسیون بررسی شود که آیا خلافی رخ داده یا خیر.

انتهای پیام

کد N645831

وبگردی