آفتاب
یک فعال دانشجویی:

9 دی نشان‌دهنده میزان ارادت ملت ایران به امام حسین (ع) بود

9 دی نشان‌دهنده میزان ارادت ملت ایران به امام حسین (ع) بود

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم گفت: 9 دی نشان‌دهنده میزان ارادت ملت ایران به امام حسین (ع) بود، نباید این حضور که به عشق امام حسین (ع) بود به نفع گروه یا جناح خاصی تعبیر شود.

سید علیرضا محسنی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: 9 دی روزی بود که مردم به خاطر علاقه به امام حسین (ع) به خیابان‌ها آمدند و نباید دلایل جناحی و گروهی به آن بست، اما از همان سال تا به حال عده‌ای خاص از آن استفاده کردند.

وی با تاکید بر ضرورت حفظ پشتوانه مردمی برای نظام ، ادامه داد: مسوولین باید حافظ منافع نظام و مردم باشند و نباید عملکردهای جناحی و سیاسی از خود نشان دهند. الان زمانی است که همه باید در کنار مسئولین به کاهش تفرقه و تشنج کمک کنند.

این فعال دانشجویی همچنین تاکید کرد: باید قبول کرد که همه جناح ها در آن دوران اشتباهاتی کردند و الان باید نه تنها آن شرایط شفاف سازی شود، بلکه باید برای رفع مشکلات موجود تلاش کرد.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم با اشاره به کاهش قیمت نفت و مشکلات اقتصادی کشور گفت:‌با توجه به درگیری های اقتصادی از جمله کاهش بهای نفت ، دولت اهتمام بیشتری برای مبارزه با مفاسد اقتصادی دارد تا بتواند جلوی حیف و میل های داخل سیستم نظام را بگیرد از طرفی نیز قصد دارد تا به شعارهای انتخاباتی اش جامه عمل بپوشاند.

وی ادامه داد: برای انجام این کارها دولت با محدودیت هایی مواجه است از طرفی موفقیت هایی داشته که زیاد مطلوب و با سرعت مناسبی نبوده است.بخشی از محدودیت هایی که دولت دارد به عدم اختیارش برای بازرسی به حوزه های مختلف بازمی گردد. مجلس و قوه قضاییه هم باید به کمک دولت بیایند و تمام قد کمر به حل مشکلات ببندند.

انتهای پیام

کد N645623

وبگردی