آفتاب

معرفی سرپرست فرمانداری فریدونکنار/ ترسیم برنامه فرمانداریهای استان

معرفی سرپرست فرمانداری فریدونکنار/ ترسیم برنامه فرمانداریهای استان

فریدونکنار - مهرداد ابراهیمی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری فریدونکنار معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا یونسی معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در مراسم معارفه سرپرست فرمانداری فریدنکنار افزود:  امید به آینده با حضور دولت یازدهم در کشور حاکم و خدمات بسیار ارزنده‌ای در این مدت به مردم ارائه شده است.

وی با اشاره به اینکه کنترل تورم، کنترل افزایش قیمت‌ها و اجرای طرح نظام سلامت که از منویات مقام معظم رهبری بود در کشور تحقق یافته است، ادامه داد: تفاهم با دنیا به جای تقابل در دستور کار سیاست خارجي دولت تدبیر و امید قرار دارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه باید براي موفقيت سربازان جمهوری اسلامی در جبهه سخت مذاکرات هسته‌ای دعا كرد، گفت: امروز جمهوری اسلامی با هدايت و راهبري مقام معظم رهبری نقش بسیار موثری در خاورمیانه دارد و الحمدلله ایران قدرت اول خاورمیانه است،  

يونسي تصريح كرد :  جمهوری اسلامی یکی از قدرت‌هاي مهم تصمیم‌گیری در مجامع بین‌المللی است و ایران پرچمدار مبارزه با استکبار جهاني است و به همین دلیل تیرهای فتنه دشمنان بعد از انقلاب اسلامی به سمت صداقت مردم ایران و اقتدار جمهوری اسلامی آمده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با تشكر از سرپرست قبلی فرمانداری فریدونکنار گفت: سرپرست جدید فرمانداری فریدونکنار هم از جنس انقلاب و برادر بزرگوار شهید است و مدارج تحصیلی عالیه را سپری کرده و از بدنه وزارت کشور در سطوح مختلف بوده است.

وی با اشاره به اینکه فعالیت بخشداران و فرمانداران استان در دولت یازدهم نظارت و بازرسی می‌شود و هر کس بر اساس سیاست‌های نظام و دولت عمل نکند جای خود را باید به شخص دیگری بدهد خطاب به سرپرست جدید فرمانداری فریدونکنار اظهار داشت: خدمت به مردم باید در اولویت کار باشد و خدا را همیشه ناظر بر اعمال خود بداند و از همین امروز مراسم تودیع خود را ببیند و برای رضای خدا به مردم خدمت کند.

وی با اشاره به اینکه سرپرست جدید فرمانداری فریدونکنار باید از همه ظرفیت‌های شهرستان برای توسعه منطقه بهره ببرد، خاطرنشان کرد: همه فرمانداری‌های مازندران برنامه‌های یک‌ ساله و سه ساله ترسیم کردند که بر اساس آن فعالیت می‌کنند.

يونسي تاكيد كرد: همواره باید بر اساس قانون عمل کرد و برنامه‌ریزی مدون برای رسیدن به افق چشم‌انداز ۲۰ ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی داشت.  

معاون استاندار مازندران با تاکید بر اینکه برخورد صادقانه و راستگویانه از سیاست‌های اصلی دولت تدبیر و امید است، اظهار کرد: زبان عذرخواهی مسئولان به ویژه فرمانداران باید برای مردم باز باشد، باید با اخلاق و با روی گشاده و بر اساس قانون با مردم رفتار كرد کرد.

وی با اشاره به اینکه بخش مهمي از مشکلات معیشتي و اقتصادي امروز ما به دليل دشمنی خصمانه دنیای استکبار است، گفت: عربستان سعودی تحریم سنگینی با کاهش شدید قیمت نفت بر جمهوری اسلامی تحمیل کرده، اما به لطف خدا، تدبیر دولت و حمایت مردم از این مشکل نیز سربلند خارج می‌شویم.

یونسی با اشاره به اینکه رسانه‌ها با نقد دلسوزانه، متعهدانه و در راستای مصالح مردم به یاری دولت بشتابند، ادامه داد: همه انقلاب‌های جهان با شکست مواجه شده اما انقلاب اسلامی مردم ایران همیشه سربلند بوده است.  

قابل ذكر است در اين مراسم كه امام جمعه و جمعي از مسئولان و مديران شهرستان حضور داشتند از زحمات حجت‌الله عصمتی در سرپرستی فرمانداری فریدونکنار تقدير و مهرداد ابراهیمی با حکم ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران به عنوان سرپرست جدید فرمانداری فریدونکنار معرفي شد.

کد N645299

وبگردی