آفتاب

40 دریانورد دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار آیین دانش آموختگی خود را جشن گرفتند

40 دریانورد دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار آیین دانش آموختگی خود را جشن گرفتند

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار گفت: 107 نفر از دانشجویان رشته های مختلف دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار طی آیینی دانش آموختگی خود را با حضور اعضای هیات رییسه ، اساتید و خانواده هایشان جشن گرفتند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه سیستان و بلوچستان، عباس توان در این آیین اظهار کرد: 77نفر از دانشجویان این دانشگاه در رشته‌های مدیریت بازرگانی ، اقتصاد ، شیلات ، زیست شناسی دریا و30دریانورد گروه مهندسی دریا، گرایش مکانیک کشتی و 10 دریانورد گروه 27مهندسی دریا گرایش دریانوردی بورسیه شرکت ملی نفتکش تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی به پایان رساندند.

وی افزود: دانشجویان بسیار آینده نگر بوده و اهداف و افق‌های بلند در ذهن و زندگی آنها جاری است و امید است که پس از اتمام دوره ی تحصیلی در این مقطع در سایر مراحل زندگی نیز به کسب مدارج عالی نائل شوند.

وی خاطر نشان کرد: به تعبیر مولای متقیان، امام علی(ع) دانش برترین مایه افتخار است؛ هرگز از یاد نبریم که برای دانش جویی و دانش پژوهی نمی توان پایانی متصور شد زیرا استراتژی اسلامی ما این است که ز گهواره تا گور دانش بجوی.

توان با تاکید بر دانش آموختگان جوان این دانشگاه ، مبنی بر غافل نشدن از فرصت های دوران جوانی و توانایی خود، به سخن مقام معظم رهبری که "جوان ها در هر برهه ای از تاریخ ملت ها و کشورها یکی از مهم ترین مراکز سعادت ملت یا کشور می توانند باشند" اشاره کرد و تصریح کرد: همچنین رهبر در جای دیگر فرموده‌اند "وقتی جوان هوشیارانه، با تدبیر، با حلم و با توجه به موقعیت ها تصمیم بگیرد و عمل کند، کشور گلستان خواهد شد".

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار ادامه داد: اکنون در هزاره سوم با تهدیدها و فرصت‌های خاص و متعددی مواجه هستیم و در این مسیر نیاز به افرادی است که شکارگران فرصت‌ها و کاشفان تهدیدها باشند تا بتوانیم فرصت های ساکن را به موقعیت های طلایی در جهت توسعه پایدار مبتنی بر نیری انسانی متخصص مبدل سازیم.

توان خاطر نشان کرد: مهم این است که در هر شرایطی قرار داریم فضای خدمت خالصانه را در ذهن خود حاکم کنید تا بتوانیم دین خود را به این جامعه اسلامی که تا به امروز شما را مورد حمایت خود قرار داده است، ادا کنید.

انتهای پیام

کد N645260

وبگردی