آفتاب
شورای تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در بیانیه ای اعلام کرد:

حماسه نهم دی قدرت عاشورایی ملت ایران را نشان داد

حماسه نهم دی قدرت عاشورایی ملت ایران را نشان داد

بجنورد- شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در بیانیه ای به مناسبت فرا رسیدن نهم دی گفته است: حماسه نهم دی قدرت عاشورایی ملت ایران را نشان داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در آستانه فرا رسیدن نهم دی، با صدور بیانیه ای از مردم برای حضور گسترده در مراسم این روز دعوت کرده است.

در این بیانیه آمده است: نهم دی ماه سال ۱۳۸۸، یکی از زیباترین روزهای تاریخ حیات بشر است، بی شک خالق حماسه ماندگار ۹ دی، ملت بزرگ ایران است که با الهام از هدایت‌های الهی، موفق شد با حضوری به هنگام در صحنه و با شوری متکی بر شعور و بصیرت انقلابی، بزرگ‌ترین و پیچیده‌ترین فتنه تاریخ علیه نظام دینی و ولایی را در هم شکسته و فتنه‌گران و حامیان داخلی و خارجی آنها را، متحیر کند.

در ادامه این بیانیه آمده است: در حماسه تاریخ‌ساز نهم‌دی، نظام، قدرت بسیج‌گری خود را به نمایش گذاشت و قدرت عاشورایی را در به حرکت درآوردن آحاد مختلف مردم به منصه ظهور رساند و این حماسه ماندگار و جاوید، جایگاه والا و برتر رهبری نظام را در روشنگری و بسیج اجتماعی و ملی بار دیگر به تصویر کشاند.

این بیانیه می افزاید: مردم ولایتمدار و بصیر باب الرضا گنجینه معرفت ها نیز هم گام با امت ایران اسلامی بلکه  پیشتاز در عرصه حضور بوده و با  خلق حماسه جاوید در هشتم و نهم دی ماه، ولایتمداری، بصیرت و بیداری خود را، بر اساس شعار ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند، به اثبات رساندند.

در ادامه این بیانیه آمده است: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در آستانه پنجمین سالروز این حماسه ماندگار و جاوید ضمن درخواست مؤکد از مسئولان نظام جهت محاکمه سران فتنه، از ائمه محترم جمعه و روحانیت معزز، جامعه خبر رسانی، به ویژه رسانه ملی جهت روشنگری ابعاد این فتنه عظیم تقدیر و تشکر داشته و از تمامی اقشار و آحاد مؤمن، خداجو و انقلابی استان  دعوت می کند تا با حضور خود در مراسم بزرگداشت یوم الله نهم دیماه که در جای جای این استان برگزار خواهد شد، همراه با ملت عاشورایی، حماسی و انقلابی ایران اسلامی، ابعاد مختلف و تازه این حماسه جاوید را مورد بررسی، کنکاش و بازخوانی قرار داده و با بهره گیری از ظرفیت های ادبی، هنری، فضاهای مجازی و سایبری و... سعی در بصیرت افزایی عمومی جامعه و زنده نگاه داشتن این حماسه بی نظیر تاریخ انقلاب اسلامی داشته باشند.

کد N644842

وبگردی