آفتاب
9 بار به افشارزاده زنگ زدم و پاسخی نشنیدم؛

محتشمی: درویش‌زاده با جزوه سیاه و سفید ماساژ تایلندی دنبال رای بود!

محتشمی: درویش‌زاده با جزوه سیاه و سفید ماساژ تایلندی دنبال رای بود!

انتخابات کنفدراسیون ژیمناستیک آسیا در حالی با از دست رفتن کرسی های ایران همراه بود که رئیس سابق فدراسیون ژیمناستیک می گوید از مدت ها قبل هشدار این روزها را داده است.

احمد محتشمی رئیس سابق فدراسیون ژیمناستیک در گفتگو با مهر با اشاره به حواشی پیش آمده در کنفدراسیون ژیمناستیک آسیا اظهار کرد: من در این دوره از انتخابات رئیس کمیته برگزاری انتخابات از طرف کل اعضا بودم و تمام نکات و شرایط برگزاری انتخابات از مدت ها قبل روی سایت AGU  آمده بود و متاسفانه دوستان می خواهند فرار به جلو کنند و برای اینکه بی عرضگی خود در عدم کسب آرا را بپوشانند دروغ می گویند.

وی افزود: من از 5 ماه پیش نامه ای به وزیر ورزش و جوانان  و معاونانش و احمدی معاون جوانان وزارتخانه، کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک نوشتم. همچنین 9 بار با افشارزاده تماس گرفتم و اعلام کردم که با این کیفیت ایران در انتخابات کنفدراسیون ژیمناستیک آسیا کرسی های خود را از دست می دهد.

فدراسیون حاضر بود من نباشم و کرسی آسیایی به اجنبی برسد
محتشمی با بیان اینکه به دو زبان انگلیسی و عربی تسلط کامل دارد ادامه داد: تسلط به زبان عربی یکی از پارامترهای موثر برای من در غرب آسیا بوده تا با نمایندگان دیگر کشورها رایزنی داشته باشم. به دلیل همین رایزنی ها از فدراسیون خواستم تا نام مرا نیز در میان گزینه ها اعلام کنند اما آنها حاضر شدند این صندلی به دست یک بیگانه بیفتد ولی من نباشم. اسم این خیانت به مملکت است.

وی ادامه داد: آقایان می گویند محتشمی ما را از شرایط موجود آگاه نکرده بود در حالی که شرایط این دوره از انتخابات دقیقا مثل گذشته بود. آنها باید از مدت ها پیش رایزنی های خود را انجام می‌دادند. درویش زاده برای تبلیغ و رای آوری خود کتاب ماساژ تایلندی را به صورت یک جزوه سیاه و سفید سیمی آورده بود و با آن می خواست رای بیاورد. تازه این جزوه را حدود نیم ساعت قبل از انتخابات روی میز کشورها گذاشت و خفت و خواری این است.

نماینده معترض اردن به خانم اعتراض شهرت دارد
محتشمی در خصوص متن گزارش خود در این کنگره عنوان کرد: من حدود دو سه روز قبل از برگزاری کنگره در قطر بودم و صحبتی که با سخنرانان دیگر داشتیم این بود که متن سخنرانی را کوتاه کنیم. من در سخنرانی خودم به صورت عمومی تشکرهای خود را اعلام کردم به خصوص از کشورهایی که چند دوره کلاس مربیگری و داوری در آنها برگزار کرده بودم. پس از سخنرانی من خانم اردنی نسبت به عدم تمرکز نسبت به برخی از برنامه ها اعتراض داشت و من نیز پاسخش را دادم البته وی عادت به اعتراض دارد و در ادامه نیز به دیگران اعتراض هایی داشت و به خانم اعتراض مشهور است.

وی تاکید کرد: تمام مانور فدراسیون روی هادی خناری نژاد است اما یک نفر نیست که از وی بپرسد آیا تو با هزینه شخصی به ژاپن رفتی یا فدراسیون تو را فرستاد. از حمیدرضا هاشمی نیز که مربی خناری نژاد است بپرسید چه کسی شما را حمایت کرد؟!

نایب رئیس سابق فدراسیون ژیمناستیک تصریح کرد: در حال حاضر در فدراسیون تیم ملی ایروبیک و ترامپولین نداریم. من در سه سال حضورم حدود 27 ست لوازم ژیمناستیک تزریق کردم و 17 سالن راه اندازی کردم و آنقدر تجهیزاتمان قدرتمند شد که همین حالا می توانیم مسابقات آسیایی را در شهری مثل قم برگزار کنیم.در تمام استان ها اقدامات مشابه انجام شد ولی این آقایان در این 3 سال بیشتر از چند وسیله به ژیمناستیک اضافه نکرده اند.

کسب کرسی پیشکش، وزارت ورزش کرسی های فعلی را نگه دارد
محتشمی در خصوص کرسی های ژیمناستیک بیان کرد: وزارت ورزش و جوانان ده ها میلیون برای برگزاری همایش هایی هزینه می کند و در آن این مسئله مطرح می شود که چگونه کرسی جدید کسب کنیم در حالی که ابتدا باید تلاش کنیم کرسی های فعلی را نگه داریم. نگرانی که در ژیمناستیک از حدود 5 ماه پیش بارها آن را گوشزد کردم.

وی افزود: آقایان برای پوشاندن نقطع ضعف های خود می خواهند فرافکنی کنند و شرمنده ام که شاهد چنین رفتارهایی هستم. من در این کنگره ها با هزینه شخصی خودم حضور می یابم و دهقان نیز که همراهم است از گذشته دبیر کنفدراسیون ژیمناستیک غرب آسیا بوده و وی هم با پول و هزینه شخصی آمده است.

من برادر شهید خائنم و آقایان خدمتگزار؟
رئیس سابق فدراسیون ژیمناستیک با اشاره به مصاحبه هایی که از وی به عنوان یک خائن نام برده شده بیان کرد: من جانباز و برادر شهیدم و 15 ترکش در بدنم دارم. آیا من که همیشه خالصانه برای کشورم تلاش کرده ام خائنم و این آقایان خدمتگزارند؟

وی در پایان خاطرنشان کرد: درویش زاده بازنشسته و بازخرید راه آهن است و از نظر قانونی نباید رئیس فدراسیون باشد ولی به هر حال بر سر مسائلی در راس فدراسیون قرار گرفت. امیدوارم ژیمناستیک کشور در ادامه مسیر درستی را برود و شاهد چنین مواردی و از دست رفتن کرسی ها در این رشته نباشیم.

کد N644063

وبگردی