آفتاب
امام جمعه موقت سنندج:

داعش به دنبال خدشه دار كردن چهره رحمانی دين اسلام است

داعش به دنبال خدشه دار كردن چهره رحمانی دين اسلام است

سنندج - امام جمعه موقت سنندج ضمن محكوم كردن جنايات تكفيری ها در منطقه عنوان كرد: گروه تروريستی داعش به دنبال خدشه دار كردن چهره رحمانی دين مبين اسلام است.

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا امین راستی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه سنندج اظهار داشت: اسلام دین صلح و مهربانی است ولی دشمن تلاش دارد كه ضمن حمایت از اقدامات گروه های تروریستی چهره این دین الهی را خدشه دار كند.

وی ضمن محكوم كردن توطئه ها و اقدامات تروریستی و ضد بشری در منطقه گفت: دشمنان دین اسلام در حالی شعار صلح طلبی مطرح می كنند كه خود مروج جنگ و خونریزی هستند و با تاسیس گروه های تروریستی به دنبال نا امنی در منطقه هستند.

امام جمعه موقت سنندج بر نقش آفرینی علمای دینی و نخبگان جامعه در برابر توطئه های عقیدتی دشمنان در منطقه تأکید کرد و افزود: هوشیاری در مقابل توطئه های بی پایان دشمن یك امر لازم و ضروری است و به همین دلیل باید در این زمینه با بصیرت حركت كنیم.

وی یادآور شد: توطئه های داعشیان و گروه های تكفیری راه به جایی نخواهد برد و با قتل و کشتار و خونریزی نمی توانند چهره صلح طلب اسلام و این دین الهی را خدشه دار کنند.

وی افزود: همگان باید بدانند که دین مبین اسلام با شمشیر و خشونت ترویج پیدا نکرده است بلکه اخلاق نیکوی پیامبر(ص) و اصحاب گرامی ایشان و سیره والای بزرگان دینی در این مسیر نقش آفرین بوده است.

ماموستا راستی با تبریک هفته وقف بیان كرد: وقف از جمله مهمترین امور در راستای رفع کاستی ها در جامعه اسلامی بوده و اموال، فرزندان و علوم و فنون هر فرد مسلمان جزو موقوفات همیشگی وی محسوب می شوند.

وی با اشاره به اهمیت ترویج سنت حسنه وقف در جامعه افزود: انتظار می رود گروه های مرجع و فعالان فرهنگی، دینی و اجتماعی با تلاش مضاعف خود اداره کل اوقاف و امور خیریه استان را برای ترویج هرچه بیشتر سنت حسنه وقف یاری رسانند.

کد N643409

وبگردی