آفتاب
حجت‌الاسلام بدری:

سرنگونی پهپاد اسرائیل در خاک سوریه رسوایی دیگری برای استکبار بود

سرنگونی پهپاد اسرائیل در خاک سوریه رسوایی دیگری برای استکبار بود

بوشهر - امام جمعه موقت عسلویه گفت: سرنگونی پهپاد اسرائیل در خاک سوریه رسوایی دیگری برای استکبار بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مصطفی بدری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه عسلویه با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: در آیات و روایات بسیار زیادی به اهمیت تقوا اشاره شده و کنترل نفس یکی از مراحل تقوا است.

وی با بیان اینکه رستگاری دنیا و آخرت در گرو کنترل نفس است، اضافه کرد: در آیاتی از قرآن اشاره شده است که تقوا بهترین توشه برای جهان آخرت است و هر کسی که در این مسیر حرکت کند به رستگاری می‌رسد.

امام جمعه موقت عسلویه به پنجم دی‌ماه سالروز حضور نیروهای سپاه برای حفاظت و حراست از فرودگاه‌های کشور اشاره کرد و بیان داشت: شاهد اقتدار و صلابت نیروهای سپاه در توسعه امنیت هواپیماها و فرودگاه‌های کشور هستیم.

وی ضمن تبریک این روز به نیروهای سپاه حفاظت فرودگاه‌ها به‌ویژه نیروهای سپاهی در فرودگاه عسلویه، گفت: شجاعت و تیزهوشی نیروهای سپاه در کنترل پروازها باعث شده تا بیشترین امنیت را در این زمینه شاهد باشیم.

حجت‌الاسلام بدری در ادامه به سرنگونی  یک پهپاد پیشرفته رژیم صهیونیستی در خاک سوریه توسط ارتش سوریه اشاره کرد و بیان داشت: این نیز یک رسوایی دیگر برای این رژیم منحوس بود.

وی با بیان اینکه این پهپاد مشغول جمع آوری اطلاعات و جاسوسی برای رژیم غاصب صهیونیستی بوده است، تصریح کرد: این اولین بار و ‌آخرین بار نیست که این رژیم چنین حرکاتی را انجام می‌دهد.

امام جمعه موقت عسلویه با بیان اینکه قدرت الهی مانع تحقق اقدامات پلید دشمنان اسلام در ضربه زدن به مسلمانان و جبهه مقاومت ضد صهیونیستی شد، گفت: آمریکا و رژیم اسرائیل همواره در تلاش هستند تا به ما ضربه بزنند ولی با تدبیر مقام معظم رهبری و ولایت‌مداری مردم، استکبار و هم‌پیمانانش هیچ‌گاه به خواسته‌هایشان نمی‌رسند.

کد N643403

وبگردی