آفتاب

نماینده آیت‌الله سیستانی: به تروریست‌ها فرصت بازگشت به مناطق آزاد شده داده نشود

نماینده آیت‌الله سیستانی: به تروریست‌ها فرصت بازگشت به مناطق آزاد شده داده نشود

نماینده آیت‌الله سیستانی با تجلیل از پیروزی‌های اخیر نیروهای دولتی، پیشمرگ‌ها و نیروهای داوطلب در تلعفر و سنجار دفاع از عراق را واجب کفایی خواند و گفت: نباید به گروه‌های تروریستی اجازه دهیم دوباره به مناطق آزاد شده بازگردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه خبری سومریه نیوز عراق، عبدالمهدی کربلایی، نماینده مرجعیت دینی عراق در خطبه‌های نماز جمعه امروز کربلا گفت: در روزهای قبل شاهد پیروزی‌های مهم نیروهای دولتی عراق، پیشمرگ‌های کرد و نیروهای داوطلب مردمی در فرودگاه تلعفر و آزادی بخش‌های وسیعی از شهرستان سنجار بودیم، ما از نیروهای دولتی می‌خواهیم از بروز هرگونه کوتاهی در مناطق آزاد شده بپرهیزند.

کربلایی افزود: از نیروهای امنیتی انتظار می‌رود که هیچ فرصتی به تررویست‌ها برای بازگشت دوباره به مناطق آزاد شده ندهند. این پیروزی‌ و پیشروی‌ها در سایر مناطق کشور نیز باید ادامه یابد.

نماینده مرجعیت دینی عراق در ادامه خطبه‌های امروز نماز جمعه از افرادی که توان در دست گرفتن اسلحه دارند دعوت کرد به صورت داوطلب به صفوف نیروهای دولتی بپیوندند.

وی در ادامه گفت: وضعیت فعلی عراق و مردم کشور به گونه‌ای است که اقتضا می‌کند از خاک عراق و حیثیت مردم دفاع شود و این دفاع بر تمامی عراق‌ها واجب کفایی است.

کربلایی در ادامه با اشاره به اینکه فرماندهان و سربازان عراقی بسیاری در راه دفاع از کشور و ایستادگی در برابر تروریست‌ها دچار حادثه شده‌ و فداکاری‌های بسیاری انجام داده‌اند، از مسئولان عراقی خواستند به شکل ویژه‌ای از این افراد حمایت کنند.

انتهای پیام

کد N643401

وبگردی