آفتاب
امام جمعه ارومیه:

زمینه زنده نگه داشتن حماسه ۹ دی برای نسل های آینده فراهم شود

زمینه زنده نگه داشتن حماسه ۹ دی برای نسل های آینده فراهم شود

ارومیه - نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه به لزوم زنده نگه داشتن این حماسه عظیم مردمی در یاد مردم تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید مهدی قریشی ظهر جمعه در جمع نمازگزاران ارومیه ای با بیان اینکه حماسه ۹ دی نماد بصیرت و تبعیت ملت ایران از ولایت فقیه است اظهارداشت: باید زمینه ای فراهم کنیم تا نسل های بعدی نیز با این حرکت بزرگ و مردمی، آشنا شوند.

وی ادامه داد: ملت بصیر ایران اسلامی با حضور خود در حماسه ۹ دی، زمینه نقش بر آب شدن توطئه های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم کردند.

حجت الاسلام قریشی عنوان کرد: اظهار برائت از دشمنان نظام اسلامی و توطئه گران فتنه سال ۸۸ نیز از جمله جلوه های تبری است و باید تمامی مردم و مسئولان بر این امر اهتمام داشته باشند.

امام جمعه ارومیه با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص خط قرمز بودن فتنه و فتنه گران گفت: باید ما و تمام مردم و مسئولان بر این فرمایش رهبر معظم انقلاب توجه کنند.

حجت الاسلام قریشی در بخش دیگری به برگزاری رزمایش بزرگ محمد رسول الله (ص) توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: نیروهای نظامی ایران اسلامی با قدرت تمام به صورت مستمر در راستای دفاع از ملت بزرگوار ایران تلاش دارند و از مردم و انقلاب به خوبی محافظت می کنند.

وی همچنین بر لزوم رعایت تقوا توسط مسلمانان و مومنان تاکید کرد و افزود: پرهیز از گناه و رعایت تقوا عامل سعادت دنیوی و اخروی است که باید در زندگی آن را بکار ببندیم.

وی اضافه کرد: یکی از ابعاد تقوا، تقوای خانوادگی و رعایت حقوق اعضای خانواده است که باید به اوامر و نواهی الهی در این خصوص عمل کنیم.

کد N643393

وبگردی