آفتاب
حجت الاسلام لطفی:

۹ یکی از حماسی‌ترین حوادث تاریخ انقلاب اسلامی است

۹ یکی از حماسی‌ترین حوادث تاریخ انقلاب اسلامی است

ایلام-امام جمعه ایلام گفت: حماسه ۹ یکی از شورانگیزترین و حماسی‌ترین حوادث تاریخ انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد نقی لطفی در خطبه های نماز جمعه اظهار داشت:  ۹ دی ۸۸ روز بزرگ و بیادماندنی برای ملت ایران و نقطه عطفی برای انقلاب اسلامی است.

وی بیان داشت: امروز فتنه‌گران به دنبال شکست در فتنه و انتقام از مردم هستند، بنابراین بزرگداشت حماسه ۹ دی در شرایط کنونی بسیار ضروری است، چرا که عده‌ای در تلاش هستند که فتنه ۸۸ و طراحان اصلی آن را به فراموشی بسپارند و چهره کریه آنها را تطهیر کنند.

امام جمعه ایلام تصریح کرد: ۹ دی روز بصیرت و بیعت مجدد مردم ایران با رهبر انقلاب و ولی فقیه است و این حماسه یکی از شورانگیزترین و حماسی‌ترین حوادث تاریخ انقلاب اسلامی و پیروزی ملت و رهبری بر جریان نفاق درونی بر دشمنان و بدخواهان خارجی است.

حجت الاسلام لطفی اضافه کرد: رهبر حکیم انقلاب اسلامی تعبیر زیبایی از این حماسه داشته و فرمودند روز نهم دی در تاریخ ماندگار شد و لذا باید ۹ دی را جشن ولایتمداری مردم ایران و رسوایی و آشکار شدن چهره نفاق و شکست نظام سلطه و رژیم آمریکا و صهیونیستی برشمرد.

وی ادامه داد: این حماسه بزرگ و تاریخی زیباترین و ماندگارترین جلوه‌های ایثار، فداکاری و ولایتمداری و آزادگی ملت شریف ایران اسلامی را به نمایش گذاشت. حماسه نهم دی نماد بصیرت و اوج وفاداری به ولایت و اقتدار و غیرت دینی ملت آگاه و شجاع ایران اسلامی است.

 

کد N643314

وبگردی