آفتاب
آیت الله طبرسی:

لزوم برنامه ریزی برای پیشگیری از ازدواج سفید/ فتنه ۸۸ توطئه جهانی بود

لزوم برنامه ریزی برای پیشگیری از ازدواج سفید/ فتنه ۸۸ توطئه جهانی بود

ساری - نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: هنوز فرهنگ شوم ازدواج سفید در کشور سایه نیافکنده است و باید برای پیشگیری از این موضوع برنامه ریزی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله نورالله طبرسی در خطبه های نماز جمعه ساری با اشاره به اینکه هیچیک از پیامبران الهی ازدواج را نهی نکرده اند، گفت: هنوز  فرهنگ شوم ازدواج سفید یعنی آنکه بدون عقد و محرم شدن، زوج ها با هم زندگی کنند در ایران سایه نینداخته است.

وی از تقوا به عنوان توشه راه ابدیت یاد کرد و گفت: بدون ازدواج، انسان ناقص است و باید برای گسترش ازدواج آسان برنامه ریزی شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با گرامیداشت سالروز امامت حضرت ولی عصر(عج) گفت: ایام امامت و ولایت باید ارج نهاده شود.

امام جمعه ساری با بیان اهمیت وقف یادآور شد: با آنکه بخش عظیمی از شهرهای مختلف جزو موقوفات است باید در پرداخت اجاره بها و حق و حقوق موقوفات تجدید نظر شود. متولیان اوقاف در سراسر کشور افراد دلسوزی هستند و باید با توجه به نیازهای روز، وقف صورت گیرد.

آیت الله طبرسی یادآور شد: برای برگزاری جشن ها و درمان بیماریهای صعب العلاج و سرطان در کشور وقف کم شده است و باید وقف با توجه به نیازهای جامعه توسعه یابد.

وی با گرامیداشت سالروز ۹ دی افزود: در فتنه ۸۸ اگر درایت و بصیرت رهبری و یاری مردم نبود، چه بر سر این کشور می آمد، این توطئه جهانی و فتنه سیاسی را سیل خروشان مردمی از بین برد.

آیت الله طبرسی گفت: کسانیکه برای فتنه و براندازی سرمایه گذاری کرده بودند به بهانه تقلب در نتخابات می خواستند کشور را برهم بزنند.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران از فتنه سال ۸۸ به عنوان توطئه جهانی برای براندازی کشور نام برد و گفت: روشن بینی و تدبیر مقام معظم رهبری و موضع قاطعانه ایشان سبب خاموش شدن توطئه ها شده است.

آیت الله طبرسی گفت: حضور مردم در ۹ دی برای دفاع از اسلام، حمایت از رهبری و حمایت از امام حسین (ع) بوده است و وقتی مردم دیدند به ارزشهای دینی آنها توهین و به اعتقاداتشان اهانت شد، به حرکت درآمدند و بیگانگان را سرکوب کردند.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: کسانیکه که اشک تمساح می ریزند مگر نمی دانند کشور رهبر دارد و کسانیکه شیطنت کردند می توانستند اعلام برائت کنند از آن همه خساراتی که به کشور وارده شده است.

کد N643311

وبگردی