آفتاب
تظاهرات ضد صهیونیستی ادامه دارد؛

هشدار گروههای مقاومت به رژیم صهیونیستی درباره عواقب تجاوزات به غزه

هشدار گروههای مقاومت به رژیم صهیونیستی درباره عواقب تجاوزات به غزه

گروه‌های مبارز فلسطینی با تاکید بر آمادگی مقاومت برای دفاع از ملت فلسطین به رژیم صهیونیستی درباره پیامدهای تجاوزات پیاپی به قدس و دیگر مناطق هشدار دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر، تجاوزات مستمر رژیم صهیونیستی به قدس و ادامه محاصره گذرگاههای فلسطینی به ویژه گذرگاه غزه سبب برگزاری تظاهرات مردم فلسطین در غزه شد و همزمان، گروههای مبارز هم تاکید کردند هرگز در برابر تجاوزات صهیونیستها دست بسته نخواهند ماند.

تظاهرات مردم فلسطین با عنوان فلسطینی ها، مرگ خاموش در سایه سیاستهای تجاوزکارانه، محاصره و یهودی سازی مناطق فلسطینی توسط دشمن اسرائیلی را نمی پذیرند، برگزار شده که طی روزهای آتی هم ادامه می یابد.

"احمد ابوحلبیه" مخبر کمیسیون قدس و مسجد الاقصی در مجلس قانونگذاری فلسطین در این زمینه به العالم گفت : قدس، به عنوان مهد مسجد الاقصی، اکنون در معرض انواع جنایات جنگی در حق همه چیز، اعم از انسان، مقدسات، زمین، معادن و آثار تاریخی اسلامی و مسیحی قرار دارد.

از سوی دیگر گروه های مبارز فلسطینی، در نشستی در غزه، اوضاع کلی فلسطین اعم از نقض آتش بس از سوی رژیم صهیونیستی و هدف این رژیم از تجاوز برضد فلسطینی ها را بررسی کردند.

"خالد البطش" از رهبران جنبش جهاد اسلامی گفت: دشمن صهیونیستی را در قبال تجاوزات اخیر، مسئول می دانیم و این تجاوزات را به مثابه نقض تفاهم های صورت گرفته با این رژیم تحت نظارت دولت مصر دانسته و بر حق فلسطینیان در دفاع از خود تاکید می کنیم.

"اسماعیل رضوان" از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) هم در این نشست خاطر نشان کرد توافق کردیم یادداشتی در شرح موارد نقض آتش بس توسط رژیم صهیونیستی ارائه کنیم و بر تشکیل جبهه یکپارچه مقاومت به منظور اداره مبارزه با دشمن اشغالگر صهیونیستی تاکید کنیم.

از سوی دیگر، شماری از زنان فلسطینی با تجمع در مقابل گذرگاه رفح در مرز مصر و فلسطین که تنها راه ارتباطی مردم فلسطین با جهان خارج به شمار می رود، به بسته شدن این گذرگاه و ادامه محاصره مردم فلسطین اعتراض کردند. فلسطینی ها تاکید کردند که برنامه ها و اعتراضاتی متوالی برگزار خواهند کرد و این اعتراضات را تا برطرف شدن محاصره و بازگشایی گذرگاه ها ادامه خواهند داد.

این در حالی است که پس از گذشت چند ماه از حمله تجاوزگرانه و وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه، تهدیدها، محاصره ها و تجاوزات همچنان ادامه دارد، به همین سبب فلسطینی ها به ستوه آمده، با برگزاری تظاهرات، تاکید کردند که سیاست کشتار خاموش، اختناق اقتصادی و سیاست یهودی سازی قدس را نخواهند پذیرفت و هشدار دادند که اجرای این سیاست ها، اوضاع منطقه را بار دیگر، به حد انفجار خواهد برد.

 

 

 

کد N643258

وبگردی