آفتاب
فرمانده نیروی زمینی ارتش در جمع خبرنگاران:

رزمایش محمد رسول الله به لحاظ حجم نیروهای مختلف ارتش بی سابقه است

رزمایش محمد رسول الله به لحاظ حجم نیروهای مختلف ارتش بی سابقه است

امیر پوردستان گفت: رزمایش محمد رسول‌الله(ص) به لحاظ حجم نیرو و حضور نیروهای چهارگانه و فرماندهی ستاد ارتش بعد از انقلاب بی‌سابقه است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: رزمایش محمد رسول‌الله(ص) به لحاظ حجم نیرو و حضور نیروهای چهارگانه و فرماندهی ستاد ارتش بعد از انقلاب بی‌سابقه است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از قرارگاه فرهنگی رسانه ای ارتش از منطقه رزمایش بزرگ «محمد رسول‌الله»،  امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان، فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه دومین روز این رزمایش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رزمایش محمد رسول‌الله(ص) به لحاظ حجم نیرو و حضور نیروهای چهارگانه و فرماندهی ستاد ارتش بعد از انقلاب بی‌سابقه است.

وی افزود: این رزمایش نشان داد ارتش از قابلیت بالایی در حراست از مرزهای کشور برخوردار است.

سرتیپ پوردستان با تأکید بر اینکه انگشت سربازان روی ماشه است، گفت: تاکتیک‌های پیشرفته و تجهیزات جدید توسط نیروهای کارآمد در این رزمایش به خوبی آزمایش شد و مسئولان قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) و ستادکل نیروهای مسلح نیز از نزدیک آنها را نظاره کردند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در پایان تأکید کرد: این رزمایش یک پیام برای دشمنان داشت و آن اینکه اعلام کرد ما آماده‌ایم و پیامش برای دوستان ما صلح و دوستی و امنیت بود.

کد N643153

وبگردی