آفتاب
فرمانده تیپ 65 نوهد:

نیروهای ویژه ارتش آماده مبارزه با اقدامات تروریستی هستند

نیروهای ویژه ارتش آماده مبارزه با اقدامات تروریستی هستند

نیروهای نوهد در عملیات ها در پشت خط دشمن نفوذ کرده و ضربات سنگینی را به آنها وارد می کنند، همچنین می توانند عملیات آزادی گروگان و مبارزه با اقدامات تروریستی را اجرا کنند.

فرمانده تیپ 65 نوهد نیروی زمینی ارتش گفت: نیروهای ویژه نیروی زمینی ارتش آماده حضور در هر نوع عملیات و در هر کجا که لازم باشد، هستند.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ دوم نوذر نعمتی پس از انجام عملیات فرود نیروی ویژه در منطقه رزمایش محمد رسول الله (ص) گفت: کارکنان تیپ 65 نوهد، دوره های ویژه را طی کرده و با تمام تجهیزات می توانند در هر منطقه که لازم باشد، حضور پیدا کنند.

وی افزود: تیپ 65 نوهد با توجه به نیروهایی که دارد می تواند نیازهای عملیاتی ایران را در هر محلی برآورده کند و ما این توان را داریم که انواع نفوذها را از راه هوا، دریا و خشکی عملیاتی کنیم.

امیر سرتیپ دوم نعمتی در پایان افزود: نیروهای نوهد در عملیات ها در پشت خط دشمن نفوذ کرده و ضربات سنگینی را به آنها وارد می کنند، همچنین می توانند عملیات آزادی گروگان و مبارزه با اقدامات تروریستی را اجرا کنند.

به گزارش ایسنا، نیروهای ویژه تیپ 65 نوهد صبح امروز و در نخستین روز از رزمایش ارتش توسط هواپیمای ترابری سی 130 در منطقه رزمایش فرود آمده و عملیات انجام دادند.

کد N642453

وبگردی