آفتاب
نماینده بویراحمد و دنا:

پروژه‌های زخمی و بی‌کیفیت مسکن مهر ناشی از عدم نظارت‌ است

پروژه‌های زخمی و بی‌کیفیت مسکن مهر ناشی از عدم نظارت‌ است

نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس گفت: پروژه‌های زخمی و بی‌کیفیت مسکن مهر ناشی از عدم نظارت‌هاست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کهگیلویه و بویراحمد، غلام‌محمد زارعی در بازدید از مسکن مهر یاسوج افزود: مسکن مهر در حوزه دولت تعریف می‌شود و دولت نیز در گذشته برحسب یک نیاز مسکن مهر را برای مردم تدارک دید.

وی اظهارکرد: به دلایلی، مدیریت درستی روی آن صورت نگرفته و امروز شرایط ویژه‌ای به دلیل عدم مدیریت‌های درست با این بخش داریم.

نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نباید کار را رها کنیم که رها کردن کار نادیده گرفتن حقوق خیلی از آدم‌هایی است که از نظر معیشت در سطح پایینی هستند.

زارعی بیان کرد: کسانی که برای مسکن مهر ثبت‌نام کردند فاقد مسکن و سرپناه بودند و فکر می‌کردند با هزینه کم شاهد سرپناهی باشند که اکنون ما باید به کمک آنها بیاییم.

وی ادامه داد: همه مشکلات مسکن مهر اعتباری نیست بلکه برخی فنی و مدیریتی است و در این بخش تعدادی از پیمانکاران در گذشته تعهداتی داشتند و ضعف‌هایی وجود داشته و برابر تعهدات باید ضعف‌ها را برطرف کنند که دولت باید به جد ورود پیدا کرده و مشکل را برطرف کند.

نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس عنوان کرد: بخشی از کار را می‌توان با نزدیک کردن دیدگاه‌های دولت، پیمانکاران و مالکین به دیدگاه وسطی رساند و سفره مشکلات را جمع کرد.

زارعی خاطرنشان کرد: یک بخش عمده مشکل به اعتبارات برمی‌گردد که دولت در این فکر است بساط مشکلات مسکن مهر را جمع کند و در سطح کشور این موضوع به اتمام برسد و مجلس هم در حال رایزنی با دولت برای رفع این مشکل است.

وی بیان کرد: در نشستی که نمایندگان با وزیر و رئیس‌جمهور داشتند قرار بر کمک مجلس به دولت شد تا مسکن مهر به عنوان معضل زمین مانده این‌گونه باقی نماند.

نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: توصیه می شود که اگر در حوزه نظارت وظیفه نظارتی خود را درست انجام دهیم بخشی از این مشکلات وجود نخواهد داشت و طبیعی است پیمانکاران هم چون افزایش مصالح را داشته‌اند راهکار میانه انتخاب کرده و کار را زخمی و نیمه‌تمام و با شرایط غیر فنی انجام داده‌اند و امروز شاهد شرایطی هستیم که مردم مشکلات را متحمل می‌شوند.

انتهای پیام

کد N641426

وبگردی