آفتاب

طالبان پاکستان رسانه‌های مخالف را تهدید کرد

طالبان پاکستان رسانه‌های مخالف را تهدید کرد

تسنیم نوشت:

تحریک طالبان پاکستان هشدار داد که اگر رسانه‌های این کشور رویکرد مخالف خود علیه اظهارات این گروه را تغییر ندهند با واکنش شدید آن‌ها روبرو خواهند شد.
به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «محمد خراسانی» سخنگوی تحریک طالبان پاکستان با انتشار بیانیه‌ای به رسانه‌های پاکستانی هشدار داد که رویکرد خود را در رابطه با طالبان تغییر دهند در غیر اینصورت هدف حمله آن‌ها قرار می‌گیرند.


بر اساس این بیانیه، تحریک طالبان پاکستان در دو روز گذشته بیش از 120 نفر از نیروهای امنیتی را کشته‌اند در حالی که رسانه‌های پاکستانی تنها آمار تلفات و موفقیت‌های نیروهای امنیتی این کشور را پوشش می‌دهند.
یادآوری می‌شود که روزهای گذشته «عمرخالد خراسانی» رهبر تحریک طالبان پاکستان بخش «مهمند ایجنسی» پس از اجرایی شدن حکم اعدام تروریست‌ها در این کشور تهدید کرده بود که فرزندان سیاستمداران پاکستانی را هدف قرار خواهد داد.
علاوه بر این، «محمد جبران ناصر» فعال سیاسی پاکستان روز گذشته ادعا کرد که «احسان الله احسان» سخنگوی سابق تحریک طالبان پاکستان نیز در تماس تلفنی وی را تهدید به مرگ کرده و خواستار توقف تظاهرات علیه «عبدالعزیز» خطیب افراطی سابق لال مسجد در اسلام‌آباد شده است.
تحریک طالبان پاکستان در 7 نوامبر سالجاری «شاهد الله شاهد» سخنگوی سابق این گروه را بدلیل بیعت با گروه تروریستی داعش برکنار کرد و بجای آن محمد خراسانی را برای این پست برگزید.

4949

کد N640797

وبگردی