آفتاب
معاون رئیس جمهور:

مردم در توسعه اقتصادی کشور مشارکت کنند

مردم در توسعه اقتصادی کشور مشارکت کنند

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور بر مشارکت مردم در توسعه اقتصادی کشور تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خراسان جنوبی در نهبندان، سیدابوالفضل رضوی در جمع مردم روستای چاهداشی نهبندان اظهار کرد: مشکلات زیادی در روستاهای کشور وجود دارد و باید به نحوی چاره‌اندیشی کرد که در توسعه اقتصادی روستاها مردم هم سهیم شوند.

وی با اشاره به معضل بیکاری در کشور گفت: روستائیان می‌توانند با تشکیل شرکت‌های تعاونی و سرمایه‌گذاری در جهت توسعه اشتغال روستایی مشارکت کرده و گام مهمی در رفع بیکاری در روستای خود بردارند.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور ادامه داد: روستاییان اگر طرحی برای رونق اقتصادی داشته باشند دولت نیز 5 برابر آورده آنها در آن طرح سهیم خواهد شد و به آنها تسهیلات بدون بهره پرداخت خواهد کرد که بازپرداخت این تسهیلات 9 تا 11 ساله است و برای ضمانت نیز از کارت یارانه آنها استفاده خواهد شد.

رضوی همچنین بر مکانیزه شدن طرح‌های کشاورزی و دامپروری این شهرستان تاکید کرد و افزود : در بازدیدهای انجام شده معلوم شد که این شهرستان از ظرفیت بالایی در زمینه کشاورزی و دامپروری برخوردار است و باید مسئولان زمینه‌ای برای مکانیزه کردن این بخش برای روستاییان شهرستان فراهم کنند .

انتهای پیام

کد N640556

وبگردی