آفتاب

رییس مجامع شركت‌های وابسته به سازمان صداوسیما منصوب شد

رییس مجامع شركت‌های وابسته به سازمان صداوسیما منصوب شد

با حكم رییس سازمان صدا و سیما، پدرام كرباسیان به عنوان رییس مجامع شركت‌های وابسته به سازمان صدا و سیما و صندوق بازنشستگی منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد سرافراز در این حكم از كرباسیان ارائه برنامه عملیاتی و تلاش برای كسب درآمد برای سازمان و ساماندهی شركت‌ها و موسسات وابسته به سازمان و صندوق بازنشستگی را خواسته است.

متن حكم رییس سازمان صدا و سیما در انتصاب پدرام كرباسیان به شرح زیر است:

جناب آقای پدرام كرباسیان

با توجه به مراتب تعهد، تجربیات و سوابق مفید و موثر جنابعالی در مدیریت اجرایی، به موجب این حكم به عنوان «رییس مجامع شركت‌های وابسته به سازمان و صندوق بازنشستگی» منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود در دوران تصدی خود، ضمن رعایت تمامی موازین قانونی، تحقق اهداف و وظایف مشروح ذیل را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهید.

1- ارائه برنامه عملیاتی و تلاش در راستای كسب درآمد، كارآمدی اقتصادی پایدار و ایجاد پشتوانه مالی برای تحقق خوداتكایی صندوق بازنشستگی به گونه‌ای كه حداكثر طی سه سال آتی، این تلاش‌ها به ثمر رسند.

2- بررسی، تائید و نظارت بر اجرای طرح‌ها و برنامه‌های راهبردی و عملیاتی شركت‌ها و موسسات وابسته به سازمان.

3- سازماندهی و اداره موثر، هماهنگ و هم افزای شركت‌ها و موسسات وابسته سازمان و صندوق بازنشستگی و تمامی شركت‌ها و بنگاه‌های تحت نظارت آن‌ها.

4- بررسی و اعمال تغییرات در اساسنامه، ساختار و چارچوب‌های كلان اداره شركت‌ها و موسسات وابسته سازمان و اعمال نظارت فراگیر بر فعالیت‌های اقتصادی و انتفاعی آن‌ها در راستای ارتقاء و بهره‌وری و افزایش سود‌دهی.

از خداوند متعال توفیق جنابعالی را در پیشبرد اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مسئلت می‌كنم.

محمد سرافراز رییس سازمان صداوسیما

پدرام كرباسیان پیش از این پست‌هایی نظیر «مشاور بازرگانی معاون اداری مالی سازمان»، «عضو شورای هماهنگی و نظارت بر آگهی‌های تبلیغاتی سازمان»، «مدیر اطلاعات، آمار و سرمایه‌گذاری دفتر مجامع شركت‌ها و موسسات وابسته» و «دبیر كمیته مبارزه با قاچاق كالا و ارز در معاونت اداری مالی سازمان» را داشته است.

کد N640431

وبگردی