آفتاب

زارعان: نظام سلطه به دنبال حذف استقلال جمهوری اسلامی است

زارعان: نظام سلطه به دنبال حذف استقلال جمهوری اسلامی است

هم‌زمان با سالروز ارتحال پیامبراکرم(ص) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی(ع)، مراسم صبحگاه مشترک منطقه هسته ای اصفهان با حضور علی‌اصغر زارعان، معاون حفاظت و امنیت سازمان انرژی اتمی ایران و مدیران و مسئولین سایت در میدان صبحگاه قرارگاه شهید قشقایی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، زارعان در این مراسم ضمن ارائه تحلیلی جامع از تحولات منطقه‌ای، نقش دشمنان اسلام را در ظهور پدیده داعش و تروج تفکرات ایران هراسی و شیعه هراسی تبیین نمود.

وی در بخشی از سخنانش اظهار داشت: توسعه صنعت هسته ای و موفقیت های بدست آمده در این عرصه در حقیقت ادامه یکی از اصلی ترین و اصیل ترین اهداف انقلاب اسلامی یعنی همان استقلال و اقتدار کشور می باشد و همگان شاهدیم که بومی سازی دانش هسته ای نظیر همین تاسیساتی که شما در کارخانه فرآوری اورانیوم اصفهان ایجاد کرده اید و اقدامات ریاست محترم سازمان و حمایت های دولت تدبیر و امید جهت عقد قرارداد ساخت دو نیروگاه جدید با ظرفیت 2100 مگاوات، در همین راستا صورت گرفته است.

رئیس قرارگاه دفاع سایبری سازمان در بخش دیگری از سخنان خود به آخرین اخبار و رویدادها از وضعیت پرونده هسته ای پرداخت و توضیحاتی در ارتباط با روند پیشرفت مذاکرات ارائه داد و همچنین به زیاده خواهی آمریکایی ها و برخی متحدانش در 1+5 و منطقه اشاره کرد.

وی با ذکر مزیت های فراوان استفاده از سوخت هسته ای در مقایسه با سوخت فسیلی در تولید برق و همچنین با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص حرام بودن تولید و اشاعه سلاح اتمی، نسبت به موضع قاطع نظام اسلامی در خصوص ادامه فعالیت های صلح آمیز هسته ای تاکید کرد و تلاش های اخیر پیرامون فشار دولتمردان جهت کسب امتیاز و مسائل مرتبط با کاهش قیمت نفت را محکوم به شکست دانست.

در پایان زارعان با اشاره به سخنان راهگشای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در رابطه با ابلاغ اقتصاد مقاومتی، پیرامون حفظ انسجام، هوشیاری، تعامل و همدلی کارکنان و متخصصین جهت جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده بیگانگان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی توصیه‌هایی ارائه نمود.

انتهای پیام

کد N639182

وبگردی