آفتاب
عوض‌پور:

1100 میلیارد تومان اعتبار عمرانی برای استان بوشهر ابلاغ شد

1100 میلیارد تومان اعتبار عمرانی برای استان بوشهر ابلاغ شد

بوشهر - معاون برنامه‌ریزی استاندار بوشهر گفت: امسال 1100 میلیارد تومان اعتبار عمرانی برای استان بوشهر ابلاغ شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا عوض‌پور عصر دوشنبه در آیین معارفه سرپرست معاونت عمرانی استانداری بوشهر اظهار داشت: مدیریت امور عمرانی از کارهای سخت در استان است که با حضور مهندس رستمی شاهد اقدامات بسیار خوبی در این زمینه بودیم و کارهای خوبی صورت گرفت.

وی با تمجید از ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری و عملکردی معاون سابق عمرانی استان بوشهر، تصریح کرد: هر چند در سال‌های اخیر شاهد وضعیت مناسبی در زمینه اعتبارات نبودیم ولی در زمینه عمرانی مدیریت خوبی صورت گرفت و کارهای خوبی صورت گرفت.

معاون برنامه‌ریزی استاندار بوشهر با بیان اینکه در سال جاری شاهد مناسبی در زمینه اعتبارات عمرانی در سطح استان هستیم، خاطرنشان ساخت: چند سیل و زلزله را در سال جاری در استان پشت سر گذاشتیم که مهندس رستمی به صورت مستمر در محل حوادث حضور داشتند و امور را پیگیری کردند.

معاون سابق عمرانی استاندار بوشهر نیز در این آئین با اشاره به حضور 26 ماهه خود در استان بوشهر اظهار داشت: در این مدت همواره برای توسعه و عمران و آبادانی استان بوشهر تلاش داشتم و همه توان خود را به کار گرفتم.

شاپور رستمی با تقدیر از اعتماد و همکاری‌های استاندار بوشهر، اذعان داشت: استاندار بوشهر همه توان خود را برای توسعه استان بوشهر به کار گرفته است و شاهد روند خوبی در توسعه استان هستیم.

در این آیین ضمن قدردانی از خدمات شاپور رستمی، سید محمدحسن باستی به عنوان سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری بوشهر معرفی شد.

کد N639067

وبگردی