آفتاب

انفجار شدید مغازه‌ای در مشهد

انفجار شدید مغازه‌ای در مشهد

سرپرست ایستگاه 33 سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از انفجار یک باب مغازه در خیابان سیدرضی این شهر خبر داد.

محمد جواد سبحانی در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در تشریح جزئیات این خبر گفت: وقوع حادثه انفجار در ساعت 13 امروز (دوشنبه) به سامانه 125 اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه 33 را به محل حادثه واقع در خیابان سیدرضی اعزام کرد.

وی افرود: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که انفجار در یک مغازه لوله بازکنی به مساحت 12 مترمربع رخ داده و در جریان آن مالک مغازه دچار آسیب دیدگی شده و تمام مغازه نیز آتش‌ گرفته است.

سبحانی ادامه داد: آنطور که برای آتش‌نشانان شرح داده شده، از صبح امروز گاز شدیدی از سیلندر گاز موجود در مغازه در حال نشت بوده و در همین حال مالک با جابجاکردن سیلندر آن را در کنار بخاری روشن قرار داده است که همین موضوع سبب انفجار مغازه شده است.

سرپرست ایستگاه 33 سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد با بیان اینکه شدت انفجار به حدی بود که صدای آن تا فاصله چند صد متری به گوش رسیده است، گفت: آتش‌نشانان شعله‌های آتش‌ در این مغازه را به طور کامل اطفا کرده و فرد مصدوم را که مردی 45 ساله بود برای انتقال به بیمارستان به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند.

به گفته وی، آتش‌نشانان پس از اطفای کامل حریق و ایمن سازی محل به عملیات خود خاتمه دادند.

انتهای پیام
کد N638937

وبگردی