آفتاب
خوشکام:

راههای ارتباطی 50 روستا در زنجان بازگشایی شد

راههای ارتباطی 50 روستا در زنجان بازگشایی شد

زنجان -مسئول مرکز مدیریت راههای استان زنجان گفت: با توجه به بارش برف در چند روز گذشته راههای ارتباطی 50 روستا در زنجان که مسدود شده بود بازگشایی شد.

مسعود خوشکام در گفتگو با خبرنگار مهربه وضعیت راههای روستایی استان زنجان اشاره کردو افزود: بارشهای اخیر در استان باعث مسدود شدن راههای ارتباطی روستاها شد که با تلاش راهداران بازگشایی شد.

 وی اظهار داشت: در حال حاضر تنها تعدادی از راههای روستایی سلطانیه ، ماهنشان، زنجان و طارم مسدود است که با تلاش راهداران  درحال بازگشایی است.

 مسئول مرکز مدیریت راههای استان زنجان گفت: با توجه به برودت هوا و بارش برف مه غلیظ در کلیه محورهای مواصلاتی  استان زنجان حاکم است و رانندگان باید با دقت رانندگی کنند چرا که دید بسیار ضعیف است.

 خوشکام تاکید کرد: از اول صبح به خاطر وجود مه غلیظ تردد به کندی انجام می شود.

 وی در ادامه گفت: به علت عدم دید کافی بهتر است رانندگان برای حفظ جان خود و دیگران با سرعت مطمئنه حرکت کنند و به خاطر لغزندگی سطح جاده ها به نکات ایمنی و قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توجه جدی تری بکنند.

 مسئول مرکز مدیریت راههای استان زنجان یاد آورشد: رانندگان با توجه به قرار گرفتن در روزهای بارش به تجهیزات ایمنی مجهز باشند چرا که با امکانات و تجهیزات ایمن سفر کردن سلامتی خود و دیگران را تضمین می کنند.

 خوشکام افزود: رانندگان می توانند با ارسال پیامک به سامانه 1000241141 از وضعیت راه های استان زنجان با خبر شوند و همچنین مسافران می‌توانند از طریق تلفن گویای 141 از وضعیت رههای استان باخبر شوند.

کد N638211

وبگردی