آفتاب
حداد عادل:

آیت الله غیوری از یاران باوفای امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری بود

آیت الله غیوری از یاران باوفای امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری بود

نماینده مردم تهران، ری شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت درگذشت نمایندگی مقام معظم رهبری در هلال احمر گفت: آیت الله غیوری از یاران صدیق و باوفای امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامعلی حداد عادل نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی در گذشت  آیت الله غیوری را تسلیت گفت.

این پیام به شرح زیر است:

درگذشت حضرت آیت الله غیوری را به دوستداران و بازماندگان آن مرحوم تسلیت می گویم. آن بزرگوار عمری را در خدمت به اسلام و قرآن سپری کرد و از یاران صدیق و باوفای امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری بود و با تقدیم فرزند شهید خود در دفاع مقدس استواری خود را در حمایت از انقلاب اسلامی به ظهور رسانید.

آیت الله غیوری نه تنها در سمت نمایندگی مقام معظم رهبری در هلال احمر به محرومان خدمت می کرد که از هر فرصتی برای رفع گرفتاری نیازمندان بهره می برد. یکی از فعالیت های اجتماعی این روحانی ارجمند عنایت به تعلیم و تربیت اسلامی تاسیس مدارس اسلامی بود. چهره او نزد خیرین مدرسه ساز به ویژه دست اندرکاران مدارس غیر دولتی اسلامی چهره ای آشنا بود. حضور همیشگی ایشان در محفل علاقه مندان به تعلیم و تربیت اسلامی مایه دلگرمی می شد.

آیت الله غیوری عضو ارجمند هیات امنای کانون مدارس اسلامی بود و کانون با فقدان این شخصیت محترم روحانی یکی از شخصیت های باسابقه خود را از دست داد.

برای آن بزرگوار علو درجات و برای بازماندگان ایشان از درگاه خداوند صبر و اجر مسئلت می کنیم.

کد N638169

وبگردی