آفتاب

مراسم قرائت زیارت پیامبر اکرم(ص) در مصلای الغدیر خرم آباد برگزار شد

مراسم قرائت زیارت پیامبر اکرم(ص) در مصلای الغدیر خرم آباد برگزار شد

خرم آباد - مراسم قرائت زیارت پیامبر اکرم(ص) با حضور مردم و مسئولان در مصلای الغدیر خرم آباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم محوری زیارت از راه دور پیامبر گرامی اسلام(ص) بعداز ظهر امروز یکشنبه در محل مصلای الغدیر شهر خرم آباد برگزار شد.

در این مراسم که از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه با حضور مردم خرم آباد و برخی مسئولان آغاز شد، حجت الاسلام سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد حضور داشت.

قرائت زیارتنامه رسول اکرم(ص) از بعید و برگزاری مراسم روضه خوانی، مداحی و دعا با حضور مداحان لرستانی از جمله بخشهای این مراسم بود.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد زیارت پیامبر گرامی اسلام و آل پیامبر(ص) را از وظایف مسلمانان در قبال آنها دانست و اظهار داشت: در این راستا زیارت از راه دور پیامبر اکرم(ص) در روز ۲۸ صفر بسیار سفارش شده است.

حجت الاسلام سید احمد میرعمادی افزود: رسول گرامی اسلام(ص) فرمودند که "هرکس مرا زیارت کند چه در حال حیات و چه در حال ممات من در قیامت او را زیارت می کنم و او را از هراس و وحشت روز قیامت نجات خواهم داد. "

وی از حضور مردم ولایتمدار و مومن خرم آباد در این مراسم و همچنین برگزاری باشکوه مراسم های عزاداری ۲۸ صفر در شهرهای مختلف استان تقدیر کرد.

بنابر این گزارش مراسم زیارت از راه دور پیامبر گرامی اسلام(ص) علاوه بر خرم آباد در دیگر شهرستانهای مختلف استان لرستان در سطح مساجد، حسینیه ها، امامزادگان و ... نیز برگزار شد.

کد N637852

وبگردی