آفتاب

کشته شدن 2 افسر پلیس نیویورک به دنبال حمله فردی مسلح

کشته شدن 2 افسر پلیس نیویورک به دنبال حمله فردی مسلح

یک فرد مسلح دو افسر پلیس نیویورک را به ضرب گلوله کشت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری فرانسه، "بیل براتون" کمیسیونر پلیس نیویورک گفت: امروز دو تن از بهترین‌های پلیس نیویورک به ضرب گلوله و بدون هیچ گونه هشدار یا اقدامات تحریک آمیزی کشته شدند.

این دو افسر که یکی از آنها تازه ازدواج کرده بود، از ناحیه سر و از پنجره خودروی خود در منطقه بروکلین مورد هدف قرار گرفتند. فرد مسلح که اقدام به تیراندازی به سمت این افسران پلیس کرده بود مردی 28 ساله به نام اسماعیل برینسلی بوده است.

مقامات پلیس آمریکا اعلام کردند که یکی از این افسران پلیس به نام ونچیان لیو با هفت سال سابق کار دو ماه پیش ازدواج کرده بود و پلیس دیگر به نام رافائل راموس یک پسر 13 ساله داشته است. این افراد در حالی که سواربر صندلی جلو خودروی پلیس بودند غافلگیر شده و سپس کشته شدند.

همچنین هیچ یک از این افسران فرصت استفاده از سلاح خود پیش از حمله برینسلی را نداشته‌اند. برینسلی سپس به یک ایستگاه مترو در نزدیکی محل حادثه گریخته و به مغز خود شلیک کرد.

هم چنین شهردار نیویورک گفت: هنگامی که یک افسر پلیس کشته می‌شود این اتفاق بنیان جامعه را مورد هدف قرار می‌دهد و در واقع حمله‌ای به همه ما است.

این هفتمین حمله از سال 1972 است که افسران پلیس همکار با یکدیگر کشته می‌شوند. رئیس پلیس نیویورک اعلام کرد که انگیزه این حمله هنوز در حال بررسی است. اما ممکن است مرتبط با بازداشت اعتراضات ضد پلیسی اخیر در آمریکا باشد.

انتهای پیام

کد N637219

وبگردی