آفتاب
انصاری:

ساخت موزه دفاع مقدس درزنجان بابودجه دولتی امکان پذیرنیست

ساخت موزه دفاع مقدس درزنجان بابودجه دولتی امکان پذیرنیست

زنجان-استاندار زنجان گفت: ساخت موزه دفاع مقدس در این استان با بودجه دولتی امکان پذیر نیست و حتی در صورت تحقق این امر نیز 10 سال به طول می انجامد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جمشید انصاری در جلسه هیئت امنای حفظ ارزشهای دفاع مقدس استان، با اشاره به ساخت پارک موزه دفاع مقدس در استانهای همدان، تهران و کرمان اظهار داشت: منابع مورد نیاز اجرای ساخت پارک موزه دفاع مقدس در هیچ یک از این استانها دولتی نبوده  و لذا در استان زنجان نیز باید با اعتبار غیر دولتی ساخته شود.

وی تصریح کرد: پیشرفت سریع پروژه پارک موزه دفاع مقدس با اعتبارات دولتی امکان پذیر نبوده و به مدت زمان طولانی نیازمند است.

مهندس انصاری با طرح این سوال که "چرا ساخت پارک موزه دفاع مقدس در محل گاوازنگ در نظر گرفته شده و مکان یابی جدیدی برای آن نشده" گفت: اختصاص مکانی در داخل شهر با وسعت کمتر از مکان فعلی، ضمن ایجاد دسترسی آسان برای مردم سرعت پیشرفت کار را نیز ارتقاء می بخشید.

استاندار زنجان ادامه داد: تشکیل هیات اجرایی و بازنگری مجدد در اجرای طرح و مکان یابی می تواند فعالیت ها را در این بخش بیش از گذشته شتاب دهد.

انصاری با بیان اینکه پیگیری بودجه ملی و استفاده از منابع استانی در صورت عدم ممانعت از دیگر مواردی بود که استاندار زنجان بر آن تاکید کرد و گفت: تشکیل هئیت اجرایی و بازنگری مجدد در اجرای طرح و مکان یابی می تواند فعالیت ها را در این بخش بیش از گذشته شتاب دهد.

کد N637044

وبگردی