آفتاب
حیات‌پور به مهر خبر داد:

احتمال جذب ۲ بازیکن خارجی به صبا وجود دارد

احتمال جذب ۲ بازیکن خارجی به صبا وجود دارد

قم - سرپرست تیم فوتبال صبای قم با بیان اینکه سرمربی صبا هنوز لیست مازاد صبا را در اختیار باشگاه نگذاشته گفت: احتمال جذب ۲ بازیکن خارجی به صبا وجود دارد.

علی حیات‌پور در گفتگو با خبرنگار مهر در باره انتقاد صمد مرفاوی نسبت به وی اظهار داشت: ما همیشه گفتیم مرفاوی می‌توانست دوستانه جدا شود و من نیز حرف خاصی نزدم اما ایشان ادبیاتی به کار برد که ناشی از عدم شناخت وی نسبت به من بود در حالی که انتظارات از ایشان به دلیل شخصیت ملی و ورزشی‌اش بالا‌تر است.

وی درباره نقل و انتقالات صبا افزود: تاکنون سه بازیکن جدید در نیم‌فصل جذب کردیم و این بستگی به نظر آقای تارتار دارد که شخص جدیدی اضافه شود البته ایشان لیست خاصی نداده‌اند ولی باشگاه در تلاش است انتظارات سرمربی تیم را برآورده کند.
حیات پور ابراز داشت: فیلم بازی‌های دو بازیکن خارجی در اختیار آقای تارتار گرفته است و امکان دارد این دو در شروع تمرینات تست شوند و بعد از آن نظر نهایی اعلام شود.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم گفت: فیلم بازی‌های دو بازیکن خارجی در اختیار آقای تارتار گرفته است و امکان دارد این دو در شروع تمرینات تست شوند و بعد از آن نظر نهایی اعلام شود.

حیات‌پور درباره جدایی مارکو اوره لیو آیوبل بیان داشت: مارکو آیوبل به برزیل رفته است و اگر مشکل خانوادگی‌اش حل شود باز می‌گردد که ما هم از آمدن او خوشحال می‌شویم چون بازیکن خوبی است.

وی عنوان کرد: مارکو دوست داشت در صبا بماند چون هر دو طرف شناخت خوبی نسبت به یکدیگر پیدا کرده بودند. او توانست جایگاه خودش را در تیم پیدا کند. آرزو می‌کنیم هرچه زود‌تر مشکلش برطرف شده و به تمرینات بازگردد.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم در مورد وضعیت لیست مازاد این تیم تصریح کرد: تارتار لیست مازاد نداده اما به طور شفاهی صحبت‌هایی را داشته‌ایم اما وی لیست مازاد قطعی مشخص نکرده‌ و هرگاه به شکل رسمی چیزی در اختیار باشگاه قرار گرفت، مسئولان نیز طبق قوانین مقررات اقدام می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: سرمربی تیم اسامی بازیکنان بومی قم را در لیست مازاد قرار نداده البته قرار است تارتار مربی دروازه‌بان جدید صبا را معرفی کند ولی تاکنون این کار را انجام نداده و بعد از بررسی‌های لازم آنالیزور، دستیار و نفرات جدید را اعلام می‌کند.

کد N636863

وبگردی