آفتاب
زاهدی:

فعالیت در بهزیستی باید جزو مشاغل سخت محسوب شود

فعالیت در بهزیستی باید جزو مشاغل سخت محسوب شود

کرمان - رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت ویژه کار در بهزیستی گفت: شرایط کار در بهزیستی برای قرار گرفتن در لیست مشاغل سخت باید بررسی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، در نشست مشترک مسئولین بهزیستی استان کرمان با مجمع نمایندگان استان کرمان، محمد مهدی زاهدی با اشاره به این نکته که  پرسنل بهزیستی افرادی ایثارگرند که نظام نباید نسبت به خدماتی که ارائه می کنند بی توجه باشد، گفت : پرسنل بهزیستی با عشق و علاقه و جدّیت در بهزیستی تلاش می کنند و وظیفه ماست که شرایط نشاط بیشتر را دربین آنان فراهم آوریم .

نماینده مردم کرمان و  راور در مجلس شورای اسلامی افزود: بهزیستی باتوجه به شرایط کاری سختی که دارد می بایست از سوی وزارت رفاه ، جزو مشاغل سخت بشمار آید.

وی اظهار داشت: پرسنل بهزیستی پرسنل ایثارگری هستند که باتوجه به مراجعه گروههای مختلف و مأموریتهای سختی که برعهده دارند هرکسی به راحتی نمی تواند در آنجا کار کند .

وی ضمن تقدیر از فعالیت های پرسنل بهزیستی گفت : باید مسائل مربوط به بهزیستی بار دیگر در مجلس شورای اسلامی طرح و مشمول افزایش حقوق و دستمزد قرار گیرد.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان نیز پس از استماع درخواست و نظرات مدیر کل  بهزیستی استان کرمان گفت: کارکردن در بهزیستی روحیه ای ایثار گرانه و مجاهدانه می خواهد و گرنه باتوجه به نوع فعالیتی که ارائه می شود درصورت عدم وجود عشق  و علاقه  نمی توان پاسخگوی مراجعین بود.

وی گفت: با طرح بسیاری از موارد عنوان شده در مجلس شورای اسلامی جهت تصویب قانون برای اجرای بسیاری از طرحهای تخصصی ، طرح در کار گروه تخصصی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جهت قرارگرفتن فعالیت در بهزیستی در دسته مشاغل سخت و زیان آور،  تعامل با کمیسیون های اجتماعی و حمایت از معلولین، طرح در شورای عالی بانکها جهت اشتغال مددجویان، کمک از روحانیت و دستگاههای مرتبط برای پیشگیری از بروزو شیوع معلولیت ها و...باید کمک کرد تا بسیاری از مشکلات این مجموعه حل شود.

کد N636840

وبگردی