آفتاب
مرادی:

فرمانداری های قزوین بازرسی می شوند

فرمانداری های قزوین بازرسی می شوند

قزوین- مدیرکل سیاسی وانتخابات استانداری قزوین، از بازرسی و ارزیابی تمامی فرمانداری ها تا قبل از پایان سال جاری در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرامرز مرادی صبح شنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان اظهار داشت: بر اساس بر نامه ریزی صورت پذیرفته و هماهنگی به عمل آمده تمامی فرمانداری های استان تاپایان سال جاری توسط معاون سیاسی وامنیتی و با حضور مدیران کل حوزه معاونت سیاسی، امنیتی از نزدیک مورد بازرسی و ارزیابی قرار خواهند گرفت.

وی افزود: در همین راستا در اولین سفر این گروه به شهرستان آوج و در جلسات جداگانه با حضور فرماندار ، بخشداران، شهرداران و شورای اسلامی شهر، امام جمعه ومعتمدین محلی،اعضاء شورای تامین شهرستان مسائل ومشکلات شهرستان مورد بحث وبرسی قرار گرفت وتصمیمات لازم از سوی مسئولین مربوطه جهت خدمت رسانی بیشتر به مردم شهرستان آوج اتخاذ شد.

مدیرکل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری بیان کرد: در این جلسه مقرر شد حداکثر ظرف دو هفته آینده جلسه ای در استانداری با حضور فرماندار شهرستان وبرخی از مدیران شهرستان  و تعدادی از مدیران کل استان که مسائل ومشکلات مطح شده در جلسات فوق به دستگاه اجرایی آنها مرتبط بوده تشکیل وتصمیمات لازم جهت حل وفصل  مشکلات مربوطه اتخاذ شود.

کد N636077

وبگردی