آفتاب

بازداشت اعضای یک گروه تندرو تروریستی در تونس

بازداشت اعضای یک گروه تندرو تروریستی در تونس

مقامات تونس اعلام کردند که اعضای یک باند تندرو تروریستی را که قصد حمله به نیروهای امنیتی و نظامی پیش از آغاز انتخابات تونس داشت، بازداشت کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه اینترنتی روسیا الیوم، محمدعلی العروی، سخنگوی وزارت کشور تونس تصریح کرد: یگان‌های امنیتی شش تن از اعضای یک گروه تروریستی تندروی خطرناک را در استان نابل واقع در شمال شرق کشور بازداشت کردند.

العروی افزود: عملیات کشف این گروه ترورسیتی به دنبال تهدید به قتلی صورت گرفت که علیه یک مسوول نظامی در پایگاه‌های اجتماعی صورت گرفت.

وی همچنین به این مساله اشاره کرد که این گروه تندرو برای انجام عملیات تروریستی در دومین مرحله انتخابات ریاست‌جمهوری تونس برنامه‌ریزی کرده بود.

العروی اظهار داشت: تمام متهمان به یگان مرکزی مبارزه با تروریسم در تونس ارجاع داده شده‌اند تا پیش از تحویل آنها به دادگاه مورد بازجویی قرار گیرند.

پیشتر تروریست‌های داعش که دارای ملیت تونسی بودند پیامی را به مقامات تونس ارسال کردند و در آن ضمن اینکه مسوولیت ترور شکری بلعید را برعهده گرفتند، تهدید کردند که عملیات بیشتری را علیه نیروهای امنیتی و ارتش این کشور انجام خواهند داد.

انتهای پیام

کد N635957

وبگردی