آفتاب
تابش:

مسئولان شرايط توازن جمعيتی در روستاها را فراهم كنند

مسئولان شرايط توازن جمعيتی در روستاها را فراهم كنند

يزدـ نماينده مردم اردكان در مجلس با تاكيد بر اينكه بايد از تخليه روستاها جلوگيري شود، گفت: مسئولان شرايط ايجاد توازن جمعيتي در روستاها را فراهم آورند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا تابش با حضور در روستاي چاه افضل شهرستان اردكان ضمن دیدار و گفتگو با مردم این روستا، به بررسی مسائل و مشکلات اين منطقه پرداخت.

وي با بیان اینکه توسعه روستاها بر مبنای پتانسیل های آن می تواند باعث ایجاد توازن اجتماعی بین شهر و روستا شود، اظهار داشت: تامین امکانات و مهیا كردن زیرساخت های لازم باید به صورت منطقی و مناسب از سوی مسئولان پیگیری شود.

وی حضور در روستاها و هم نشینی با مردم بی ریا و شریف آن را باعث آشنایی بهتر با مشکلات و رسیدگی به آن ذکر کرد و گفت: مردم نیز انتظار دارند تا با مسئولان از نزدیک و بدون واسطه صحبت كرده و نظرات و مشکلات خود را بیان كنند که این امر در همگرایی بیشتر بین مردم و مسئولان و در نتیجه احساس نزدیکی به حاکمیت موثر است.

نماینده مردم اردکان همچنین در این دیدار در مذاکره تلفنی با معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، قول مساعد تامین اعتبار مناسبی براي پروژه های روستایی این شهرستان را اخذ کرد.

در ادامه این جلسه که با حضور مدیرکل امور روستایی استان يزد، فرماندار اردكان و جمعی از روسای ادارت این شهرستان برگزار شد، تصمیماتی در مورد بخشی از مسائل و مشکلات این روستا که توسط مردم و دهیار روستای چاه افضل بیان شد، اتخاذ شد.

کد N635449

وبگردی