آفتاب
تکواندو انتخابی تیم ملی/

نفرات برتر سه وزن اول مشخص شدند

نفرات برتر سه وزن اول مشخص شدند

روز نخست از مرحله اول رقابتهای انتخابی تیم ملی تکواندو با شناخت نفرات برتر سه وزن اول به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابتهای تکواندو قهرمانی آزاد کشور تحت عنوان مرحله اول انتخابی تیم ملی صبح امروز با نظارت بیژن مقانلو سرمربی ، مهدی بی باک و مهرداد یوسفی مربیان تیم ملی  در محل خانه تکواندو آغاز شد. در مسابقات روز نخست 176 تکواندوکار در 3 وزن 54-، -63 و 74- کیلوگرم به میدان رفتند که در پایان نفرات برتر جواز حضور در مرحله دوم رقابتهای انتخابی تیم ملی را کسب کردند. 

در وزن 54- کیلوگرم آرش صلاحی نژاد از مازندران در پیکار نهایی با غلبه بر  امیرحسین زارعی از تهران به مدال طلا دست يافت و زارعی نقره گرفت. مدال برنز هم به  مهرداد یزدانی از کرمانشاه و سید عباس صادقی از مازندران رسید. 

حسام الدین لطفی از اصفهان در پیکار نهایی وزن 63- کیلوگرم مقابل عارف حق نیاز از گیلان به برتری دست يافت و عنوان نخست را کسب کرد. حق نیاز در مکان دوم ایستاد و محمد حسینی میقانی از گلستان و م- حمدسالار وحیدی از البرز هم به طور مشترک سوم شدند. در وزن 74- کیلوگرم احسان امینی از گلستان جایگاه نخست را کسب کرد. مهدی غفارزاده از البرز در مکان دوم ایستاد و حسین عبادی از البرز و ساسان صفرزاده از گیلان هم به نشان برنز مشترک دست پیدا کردند. 

فردا و در روز پایانی این رقابتها، تكواندوكاران پنج وزن باقی مانده (58-، 68-، 80-، 87- و 87+ كيلوگرم) به مصاف هم می روند.نفرات برتر این مسابقات به همراه  مدال آورندگان کلیه تورنمنت های بین المللی سال 2014 (رده سنی نوجوانان و جوانان - بزرگسالان) ، مدال آورندگان آخرین دوره جام باشگاههای آسیا و جام فجر که در اسفندماه سال 92 و مسابقات سیزم که در مردادماه سال 93 برگزار گردید و  مدال آورندگان مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور سال 1393 (آبادان) در مرحله دوم رقابتهای انتخابی تیم ملی که حکم ورود به اردو را دارد شرکت می کنند. 

کد N634747

وبگردی