آفتاب
جادری مطرح كرد:

ماموريت هرمزگان در مبارزه با مواد مخدر ملی اما امكانات آن استانی است

ماموريت هرمزگان در مبارزه با مواد مخدر ملی اما امكانات آن استانی است

بندرعباس - استاندار هرمزگان گفت: ماموریت هرمزگان در مبارزه با مواد مخدر ملی است اما امکانات و تجهیزات استانی داريم و نيازمند توجه بيشتر در اين زمينه هستيم.

به گزارش خبرنگار مهر، جاسم جادری عصر چهارشنبه در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان با تسلیت فرارسیدن ایام رحلت جانسوز نبی مکرم اسلام (ص) و امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) عنوان كرد: طی یک سال گذشته اقدامات مقابله ای قابل توجهی برای مبارزه با مواد مخدر در استان هرمزگان صورت گرفته اما به دلیل مرزهای آبی طولانی و همجواری با دو استان کرمان و سیستان و بلوچستان، استان هرمزگان به نوعی به گذرگاه مواد مخدر بوده است.

وی با تاكید بر ضرورت توجه ویژه به استان هرمزگان در امر مبارزه با مواد مخدر، افزود: به دلیل شرایط آب و هوایی در فصل های پاییز و زمستان متاسفانه تعداد معتادان کارتن خواب در این استان افزایش می یابد و معتادان بیشتری وارد استان می شوند كه باید برای آن چاره اندیشی كنیم.

استاندار هرمزگان ادامه داد: ماموریت هرمزگان در مبارزه با مواد مخدر ملی است اما امکانات و تجهیزات استانی داریم و نیازمند توجه بیشتر در این زمینه هستیم.

جادری با بیان اینكه باید زیرساخت های فرهنگی و اجتماعی برای مبارزه با مواد مخدر در هرمزگان تقویت شود، اظهار داشت: باید به سمت اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر گام برداریم و ما استفاده از خیرین را در این زمینه در دستور کار قرار داده ایم.

وی تصریح كرد: باید براساس عقلانیت و مطالعه در این بخش راهکارهای مناسبی اندیشیده شود و برای استان هایی همچون هرمزگان، سیستان و بلوچستان و کرمان كه در صف مقدم مبارزه با مواد مخدر قرار دارند، امکانات و تجهیزات و اختیارات بیشتری قرار گیرد.

کد N633882

وبگردی