آفتاب

پژوهش گران برتر نظام مهندسی ساختمان گلستان تجلیل شد

پژوهش گران برتر نظام مهندسی ساختمان گلستان تجلیل شد

گرگان- در مراسمی به مناسبت بزرگداشت هفته پژوهش از پژوهشگران برتر نظام مهندسی ساختمان استان گلستان تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم عصر چهارشنبه در مجموعه کاپری گرگان برگزار شد، نایب رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان ضمن تاکید بر امر پژوهش در نظام مهندسی گفت: کمیته های آموزش و پژوهش چشم و چراغ سازمان هستند، فعالیت های پژوهشی است که مسیر حرکت سازمان را روشن می کند.

سید مجتبی موسوی افزود: باید پژوهش ها در مسیر کاربردی شدن قرار گیرد و از این مسیر مشکلات و مسائل شهری به ویژه در  ساخت و سازها مرتفع شود.

همچنین در این مراسم، از مهندسان علی وزیری مولف کتاب طراحی فضاهای شهری تعاملی و ارائه دهنده 5 مقاله ISI، علی سروش پژوهش گر و ارائه دهنده 2 مقاله ISI، مهدیه پژوهان فر مهندس معمار و ارائه دهنده 11 مقاله علمی و انجام طرح پژوهشی، معصومه رحیمی دکترای مکانیک و ارائه دهنده 12 مقاله ISI، وحید سپهری ارائه دهنده یک مقاله ISI تجلیل شد.

دکتر محمد عباسی عضو بنیاد نخبگان و عضو ستاد توسعه نانو و ارائه دهنده 11 مقاله ISI و 5 طرح پژوهشی، سید محمد جواد حسینی عضو بنیاد نخبگان و ارائه دهنده 16 مقاله ISI و امیر احمد دهقانی مهندس عمران و مولف دو جلد کتاب فنی و مهندسی به عنوان نمونه های بخش پژوهش نطام مهندسی تجلیل شدند.

هم چنین در این مراسم محمود اخوان مهدوی از محققان بافت تاریخی شهر گرگان در خصوص شناخت بافت تاریخی در عصر امروز مطالبی را برای حاضران بیان کردند.

کد N633766

وبگردی