آفتاب
مصباحی‌مقدم در دیدار با سفیر سنگاپور در تهران:

بهره‌گیری از ظرفیت‌های وسیع همکاری ایران و سنگاپور ضروری است

بهره‌گیری از ظرفیت‌های وسیع همکاری ایران و سنگاپور ضروری است

رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و سنگاپور، با بیان اینکه بهره‌گیری از ظرفیت‌های وسیع همکاری ایران و سنگاپور ضروری است، گفت:‌ دو کشور برای ارتقای مراودات فی مابین در زمینه‌های گوناگون به‌ویژه روابط اقتصادی و تجاری فی مابین باید تلاش کنند.

به‌گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، غلامرضا مصباحی‌مقدم رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و سنگاپور امروز با "چوتای سو" سفیر ترددی سنگاپور در کشورمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

مصباحی‌مقدم در ابتدای این دیدار ضمن ابراز خرسندی از روند رو به رشد همکاری‌های فی مابین در حوزه‌های گوناگون به‌ویژه روابط پارلمانی، گفت: باید با بهره‌گیری از ظرفیت‌های وسیع همکاری‌های مجالس دو کشور برای ارتقای مراودات فی مابین در زمینه‌های گوناگون به‌ویژه روابط اقتصادی و تجاری فی مابین تلاش کرد.

وی سفر اخیر هیأتی از گروه دوستی پارلمانی ایران و سنگاپور به آن کشور و گفت‌وگو‌ها و مذاکرات انجام گرفته در این سفر را بسیار سازنده و مفید ارزیابی کرد.

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و سنگاپور در پایان این دیدار از تلاش‌ها و زحمات سفیر سنگاپور در تهران در طول دوران مأموریت قدردانی و ابراز امیدواری کرد که با تلاش مسئولان و مقامات دو کشور همکاری‌های دوستانه فی مابین در حوزه‌های گوناگون هر چه بیشتر توسعه و گسترش یابد.

"چوتای سو" سفیر ترددی سنگاپور نیز در این دیدار با اشاره به روابط خوب مثبت میان دو کشور از علاقه‌مندی سنگاپور به توسعه و گسترش روابط با کشورمان خبر داد و نسبت به توسعه این روابط اعلام آمادگی کرد.

وی هم چنین دوران مأموریت خود در ایران را دورانی خوب و مثبت ارزیابی کرد و نسبت به همکاری‌های آتی با جمهوری اسلامی ایران اعلام علاقه‌مندی کرد.

انتهای پیام

کد N633074

وبگردی