آفتاب

وزير بهداشت پيگير مشكلات بهداشتی مريوان می شود

وزير بهداشت پيگير مشكلات بهداشتی مريوان می شود

سنندج – وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكی گفت: مشكلات و مطالبات بهداشتی و درمانی مردم شهرستان مريوان را پيگيری می كنم.

به گزارش خبرنگار مهر، سيد حسن قاضي زاده هاشمي ظهر چهارشنبه در ادامه سفر خود به شهرستان مريوان از بيمارستان بوعلي اين شهرستان بازديد كرد و از نزديك با مردم و پرسنل آن به بحث و گفتگو پرداخت.

در جريان اين بازديد و به دنبال مسائل و مشكلات مطرح شده در خصوص بيمارستان بوعلي و همچنين بيمارستان فجر مريوان، وزير بهداشت وعده داد تا مشكلات اين شهرستان را به صورت ويژه پيگيري كند.

وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي بيان كرد: مسائل و مشكلات مطرح شده در جريان اين بازديد در قالب طرح ها و برنامه هاي وزارت بهداشت پيگيري و عملياتي مي شود.

قاضي زاده هاشمي در اين بازديد خود ضمن ديدار و گفتگو با مردم و مراجعان همچنين در جريان روند اجرايي شدن طرح تحول نظام سلامت در بيمارستان بوعلي مريوان قرار گرفت.

مسئولان بیمارستان 120 تخت خواب بوعلی مریوان از وزیر درخواست اختصاص تجهیزات سونوگرافی و افزایش نیروهای خدماتی و درمانی برای این بیمارستان را کردند.

در این بازدید امام جمعه و فرماندار مریوان، نماینده مردم شهرستان های سروآباد و مریوان در مجلس شوراي اسلامي و همچنین استاندار کردستان، وزیر بهداشت را همراهی کردند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در طول سفر خود به استان کردستان از مراکز بهداشتی و درمانی اکثر شهرستان های استان بازدید کرد و امروز نیز از مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان های مریوان و سروآباد بازديد مي كند و قرار است كه تا ساعتاتي ديگر راهي شهرستان هاي قروه و دهگلان شود.

کد N632931

وبگردی