آفتاب
حجت الاسلام رحیمیان:

هدف دشمن تبدیل ضد ارزشها به ارزش است

هدف دشمن تبدیل ضد ارزشها به ارزش است

تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: هدف دشمن تبدیل ضد ارزشها به ارزش است.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان که در سومین شب از مراسم عزاداری دهه آخر صفر حزب موتلفه اسلامی سخن می گفت، بیان داشت: دشمن به دنبال تغیر جایگاه ارزش با ضد ارزش در جامعه اسلامی است و به همین دلیل در دین موضوع تولی و تبری داریم.

رحیمیان اظهار داشت: هر کسی به اندازه مکنت و قدرت اش باید به اقامه نماز، امر به معروف و نهی از منکر اهتمام داشته باشد.

وی افزود: زیر بنای همه احکام اسلامی تولی و تبری است. نمی شود هم امام حسین(ع) و هم یزید و شمر را دوست داشت. از نظر عقلی هم نمی شود. تولی و تبری یعنی اینکه به همان اندازه ای که امام حسین(ع) را دوست داریم از یزید متنفر باشیم.

رحیمیان تاکید کرد: اگر کسی مدعی خط امامی بودن است و می خواهد در خط امام باشد نمی تواند آمریکا را هم دوست داشته باشد. متاسفانه برخی ها که خود را منتسب به امام می دانند از آمریکا بدشان نمی آید و از غرب و فرهنگ غربی انزجار ندارند، در روزنامه‌هایشان غرب و دشمن را دوست نشان داده و دوستان را دشمن نشان می دهند.

وی افزود: متاسفانه برخی مدعی شدند که امام حسین(ع) را دوست دارند اما در روز عاشورا که عده ای به پرچم عزای امام حسین(ع) جسارت کردند نه تنها از آنها اعلام برائت و انزجار نکردند بلکه آنها را خداجو نیز نامیدند.

رحیمیان تصریح کرد: این افراد تولی و تبری ندارند و به همین دلیل است که وقتی شعار " نه غزه ، نه لبنان" مطرح می شود از آنها تبری نمی جویند و هدف دشمن نیز همین است که جای ارزشها و ضد ارزشها عوض شود.

انتهای پیام

کد N631600

وبگردی