آفتاب
پیشنهاد روحانی؛ گام دوم ایران برای مبارزه با تروریسم جهانی

یک کارشناس کویتی: پیشنهادات روحانی برای جهان الزام‌آور است

یک کارشناس کویتی: پیشنهادات روحانی برای جهان الزام‌آور است

یک کارشناس کویتی با اشاره به پیشنهادات ارائه شده از سوی حسن روحانی، رییس جمهور ایران درباره مبارزه با افراط‌گری و خشونت گفت: این پیشنهادات ارائه شده بسیار الزام‌آور است و همه دولت‌ها،‌ سازمان‌های منطقه‌یی و بین‌المللی و مردم نهاد باید براساس این پیشنهادات برای مبارزه با خشونت حرکت کنند.

مصطفی عباس، کارشناس مسائل بین‌الملل از کویت در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خارجی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره کنفرانس بین‌المللی جهان علیه خشونت و افراط گری که روزهای نوزدهم و هجدهم آذرماه در تهران برگزار شد گفت: این کنفرانس حرکتی آغازین برای مبارزه با پدیده خشونت، افراط گری و تروریسم است. در پشت این حرکت ایران و رییس جمهور این کشور حضور دارد که مسوولیت بزرگی را برعهده گرفته‌اند و همه کارشناسان و صاحب نظران را از سراسر جهان دعوت کرده‌اند.

او ادامه داد: پدیده خشونت و تروریسم در طول تاریخ وجود دارد و در واقع می‌توان گفت که این پدیده ریشه در تاریخ داشته و از زمان امام علی (ع) وجود داشته و تاکنون ادامه دارد.

این کارشناس کویتی اضافه کرد: اکنون در منطقه برخی افراط گراها با تاسیس سازمان‌ها و گروه‌های جدید می‌خواهند زیبایی اسلام را از بین برند.

انتهای پیام

کد N630046

وبگردی