آفتاب

نمایشگاه شب چله ایرانی در قزوین افتتاح شد

نمایشگاه شب چله ایرانی در قزوین افتتاح شد

قزوین- سومین نمایشگاه شب چله ایرانی همزمان با نمایشگاه شیرینی، شکلات و مواد غذایی در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی قزوین گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، سومین نمایشگاه شب چله ایرانی همزمان با نمایشگاه مواد غذایی، صنایع وابسته، بیسکویت، شیرینی و شکلات، نوشیدنی ها و صنایع وابسته در مراسمی با حضور مسئولان استانی دوشنبه شب در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی قزوین افتتاح شد.

در این نمایشگاه که از امروز تا 28 آذر ماه برپاست تولیدکنندگان مواد غذایی، شیرینی و شکلات و صنایع بسته بندی این محصولات از استانهای تهران، همدان، خراسان رضوی، خوزستان، قزوین، مرکزی، مازندران، البرز و کرمانشاه محصولات خود در زمینه های شکلات، شیرینی، عرقیات سنتی، تنقلات سالم، حبوبات، خشکبار، ادویه جات را در 80 غرفه در معرض دید عموم قرار داده اند.

هادی نیک فطرت مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین در حاشیه افتتاح این نمایشگاه به خبرنگار مهر گفت: در آستانه آئین سنتی چله ایرانی این نمایشگاه با عرضه محصولات غذایی سالم و متنوع از 9 استان کشور در معرض دید شهروندان قرار گرفته تا دسترسی به این کالاها با شرایط سهل تری صورت گیرد.

نیک فطرت بیان کرد: ایجاد فضای رقابتی سالم میان تولیدکنندگان و افزایش تنوع انتخاب و دسترسی بهتر به کالاهای مورد نیاز از دیگر اهداف برپایی این نمایشگاه است.

سومین نمایشگاه شب چله ایرانی همزمان با نمایشگاه شیرینی، شکلات، مواد غذایی به مدت پنج روز در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره) جنب صداوسیما برای بازدید علاقمندان دایر است و شهروندان می توانند از ساعت 15 الی 21 از آن دیدن کنند.

 

کد N629931

وبگردی