آفتاب
حجت الاسلام اکبری:

دشمن به دنبال تضعیف سنگر تولید است

دشمن به دنبال تضعیف سنگر تولید است

اردبیل-مسئول نماینده ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی استان اردبیل معتقد است دشمن به دنبال تضعیف سنگر تولید و شیطنت در عرصه اقتصادی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام اکبر اکبری بعد از ظهر یکشنبه در جمع کارکنان جهاد کشاورزی اردبیل گفت: نقطه تکامل انقلاب اسلامی تقویت جبهه تولید ارزش‌محور است.

وی سه رکن جهادگران را خدامحوری، ولایتمداری و مردم‌داری دانست و افزود: در تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی به این سه خصیصه ارزشی مسئولان جهادی ما آراسته هستند.

مسئول نماینده ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی استان مدیریت جهادی در عرصه کشاورزی را دارای منشأ خیر و برکت برشمرد و تصریح کرد: مجاهدتی که در این سنگر باید انجام شود یک مجاهدت بی‌نظیر است.

حجت الاسلام اکبری معتقد است این مجاهدت می‌تواند دشمنان را مأیوس و دوستان را امیدوار کند چراکه امروز دشمن نیز به این حقیقت رسیده که تنها راه غلبه بر این نظام تضعیف سنگر تولید و شیطنت در عرصه اقتصادی است.

وی حضور فعال در این عرصه را در شرایط کنونی یک جهاد واقعی و حرکتی ایثارگرانه توصیف کرد و گفت: این افتخاری است که نصیب تولیدکنندگان در مناطق روستایی و کشاورزی شده که بتوانند بیش از هر زمان دیگر در این عرصه توانمندی‌های خود را به رخ بکشند.

مسئول نماینده ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی استان تعظیم شرق و غرب در برابر قدرت نظام اسلامی و اردوگاه حق را یادآور شد و بیان کرد:‌ در این عصر بیداری، ایمان و تدین همه وظیفه داریم تا حقیقت مکتب اسلام و حقانیت آن را بشناسیم.

حجت الاسلام اکبری عامل تقویت و تکامل مبانی ارزشی و انقلابی را در سایه حضور آگاهانه در صحنه‌های مختلف یادآور شد و اضافه کرد: عده‌ای در قالب پیاده‌ نظام در تدارک و تهیه آتشی تمام عیار برای سوزاندن باورها و ارزش‌ها هستند.

وی تاکید کرد: این در حالی است که اگر ایثارگری مجاهدان عرصه و سنگر تولید را به خوبی مشاهده کنیم حقیقت این شیطنت‌ها را در می‌یابیم.

مسئول نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان تلاش استکبار را در ترویج روحیه ایران‌هراسی در منطقه یادآور شد و ادامه داد: آنچه که در این عرصه یک امر مقدس و مبارک است حضور همراه با توان و ایستادگی مداوم است.

حجت الاسلام اکبری معتقد است در دولت یازدهم تیم مذاکره‌کننده ما به نمایندگی از ملت ایران جلوه‌هایی از این ایستادگی‌ها را نشان دادند.

مسئول نماینده ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی استان اردبیل با اذعان به وضعیت ملی و فراملی جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های اقتدار و عظمت اضافه کرد: وجود نیروهای ارزشی از استان‌ اردبیل که شهید دادمان‌ها را تقدیم این انقلاب کرده به خود افتخار می‌کند که در این عرصه مجاهدانه حضور دارد.

وی ضرورت رفع تحریم‌های ظالمانه را با توجه به نگاه خیرخواهانه جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد و افزود: در این حوزه همه باید فعال و مجاهدانه در عرصه‌ حاضر باشیم.

کد N627887

وبگردی