آفتاب
سرپرست دادگاه‌های کیفری استان تهران اعلام کرد

افزایش شکات در پرونده تعاونی مسکن اداره برق

افزایش شکات در پرونده تعاونی مسکن اداره برق

سرپرست دادگاه‌های کیفری استان تهران گفت: تا یک ماه دیگر بخش سوم پرونده تعاونی مسکن برق به دادگاه ارسال خواهد شد.

محسن افتخاری در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این ممطلب، گفت: به دلیل افزایش شکات در پرونده تعاونی مسکن اداره برق بخش دیگری برای این پرونده در دادسرا تشکیل شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر این بخش از پرونده برای رسیدگی در دادسرا قرار دارد و تا یک ماه آینده به شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران ارسال خواهد شد.

پیش از این قاضی سیامک مدیر خراسانی به خبرنگار ایسنا گفته بود که به دلیل پرحجم بودن بخش دوم پرونده صدور حکم برای آن سه الی چهار ماه زمان می‌برد.

به گزارش ایسنا، بخش اول پرونده تعاونی مسکن اداره برق حدود 5000 شاکی داشت و در بخش دوم این پرونده بیش از 4000 شاکی وجود دارد.

اوایل مهرماه سال 92 رسیدگی به پرونده متهمان شرکت تعاونی مسکن اداره برق تهران در دادگاه کیفری به ریاست قاضی سیامک مدیرخراسانی آغاز و حدود 25 جلسه رسیدگی برگزار شد. 19 آبان ماه نیز اولین جلسه رسیدگی به بخش دوم پرونده تعاونی مسکن اداره برق در شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد.

بر اساس این گزارش، پرونده شرکت تعاونی مسکن اداره برق درباره کلاهبرداری به بهانه واگذاری زمین در هشتگرد است. رسیدگی قضایی به پرونده شرکت تعاونی مسکن اداره برق تهران از سال 82 در دادسراهای مختلف آغاز شد و در این زمینه پرونده‌هایی در دادسراهای نواحی 6 و 12 مطرح شده بود که با توجه به کثرت و حجم شکات و مالباختگان کلیه پرونده‌ها تجمیع و پرونده به دادسرای ناحیه 6 ارجاع که پس از صدور قرار مجرمیت پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد.

انتهای پیام

کد N627470

وبگردی