آفتاب
معاون اول رییس جمهور:

انتقال آب از دریای عمان و خلیج فارس در دست اقدام است

انتقال آب از دریای عمان و خلیج فارس در دست اقدام است

دولت آمادگی دارد طرح انتقال آب از دریای عمان و خلیج فارس را به بخش خصوصی و غیردولتی واگذار نماید و سپس آب را با قیمت بالا خریداری و با هزینه پایین در اختیار مردم قرار دهد.

معاون اول رئیس جمهور اعلام کرد که انتقال آب از دریای عمان و خلیج فارس در دست اقدام است.

به گزارش ایلنا، اسحاق جهانگیری در سفر غیر رسمی خود به کرمان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به این‌که 6 هزار و ششصد روستا در کشور به وسیله تانکر آبرسانی می شوند، خاطر نشان کرد: کمبود آب یکی از مشکلات اصلی کشور است لذا انتقال آب از دریای عمان و خلیج فارس در دست اقدام است.

جهانگیری گفت: دولت آمادگی دارد طرح انتقال آب از دریای عمان و خلیج فارس را به بخش خصوصی و غیردولتی واگذار نماید و سپس آب را با قیمت بالا خریداری و با هزینه پایین در اختیار مردم قرار دهد.

معاون اول رئیس جمهور در این دیدار وعده داد تا در اولین فرصت به صورت رسمی برای شناسایی و رفع مشکلات به استان کرمان سفر کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان نیز در این دیدار با تاکید براین‌که حجت الاسلام و المسلمین دکتر روحانی تاکنون مسائل کشور را با تدبیر به پیش برده است، گفت: هم اکنون ایران به قدرت بزرگ نظامی و سیاسی در منطقه تبدیل شده است.

آیت الله "سید یحیی جعفری" افزود: استاندار کرمان تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات استان بکار گرفته و توانسته با طرح های موثر و مفید خود، بحران آب را در استان کرمان مهار کند.

کد N627176

وبگردی