آفتاب
رای الیوم خبر داد:

توطئه عربستان برای ویرانی کل سوریه

توطئه عربستان برای ویرانی کل سوریه

معاون وزیر خارجه روسیه از توطئه عربستان برای نابودی کل سوریه به هر قیمتی خبر داد

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه رای الیوم نوشت: "میخائیل بوگدانف"معاون وزیر خارجه روسیه از توطئه عربستان برای براندازی نظام سوریه به قیمت ویرانی این کشور پرده برداشت. در دیداری که میخائیل بوگدانف با "بندر بن سلطان "رئیس سابق سرویس اطلاعات عربستان داشت، فاش کرد: "بندر بن سلطان به من گفت ما نمی خواهیم بشار اسد در راس حکومت باشد و این علوی را حتی شده به قیمت ویرانی تمام سوریه باشد، از حکومت برکنار خواهیم کرد."

این روزنامه در ادامه نوشت: بوگدانف خطاب به بندر گفت: آیا شما با حافظ اسد پدر بشار سابقا اختلاف داشتید؟ بندر در جواب گفت: حافظ اسد مردی فهمیده بود و ما با او روابط خوبی داشتیم. بوگدانف به بندر بن سلطان گفت پس مشکل شما با شخص بشار اسد است و با نظام علوی حاکم در سوریه نیست."

خاطرنشان می شود که بوگدانف هفته گذشته با دبیرکل حزب الله لبنان دیدار داشت. او حامل پیامی از پوتین برای "سید حسن نصر الله" بود. بوگدانف گفت: "ولادیمیر پوتین با اعلام حمایت از مقاومت منطقه تاکید کرد که انبارهای سلاح پیشرفته روسیه در کنار کمک های گسترده مالی این کشور همه در اختیار مقاومت منطقه است. از لحاظ سیاسی مسکو با تمام توان خود از مقاومت دفاع خواهد کرد."

 

 

کد N626606

وبگردی