آفتاب

فعالیت بیش از 1700 کارگاه در پارس‌آباد مغان

فعالیت بیش از 1700 کارگاه در پارس‌آباد مغان

فرماندار پارس آباد گفت: هم اکنون افزون بر یک هزار و ۷۰۰ واحد کارگاه فعال در این شهرستان وجود دارد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ناصر نصیری فرماندار پارس آباد در نشست با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل، با اشاره به این‌که هم اکنون افزون بر 1700 واحد کارگاه فعال در این شهرستان وجود دارد، افزود: در این واحدها حدود ۱۴هزار و ۳۰۰ نفر به طور مستقیم مشغول کار و فعالیت هستند.

وی ازپرداخت ۱۴میلیارد ریال تسهیلات به تعاونی‌ها از محل اعتبارات توسعه بخش کشاورزی درسال گذشته خبر داد و گفت: سال گذشته برای 1327 طرح مشاغل خانگی بیش از ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات از محل اعتبارات مشاغل خانگی پرداخت شده است.

حسین منوری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل نیز از اختصاص 1140 میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های اقتصادی از سوی بانک‌های عامل استان خبر داد و گفت: با تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های اقتصادی نیمه تمام، علاوه بر فراهم شدن زمینه اشتغال برای هزاران نفر جویای کار، میزان تولیدات استان در بخش‌های مختلف نیز افزایش خواهد یافت.

وی اضافه کرد: استان اردبیل با مساحت ۱۷ هزار و ۷۹۹ هزار کیلومتر معادل ۱.۰۹ درصد مساحت کل کشور را شامل می‌شود که جمعیت این استان بر اساس آخرین سرشماری یک میلیون و ۴۸۰ هزار نفر است.

انتهای پیام

کد N626563

وبگردی