آفتاب

رزمایش الی بیت‌المقدس با حضور ۱۰ گردان در دشتستان برگزار شد

رزمایش الی بیت‌المقدس با حضور ۱۰ گردان در دشتستان برگزار شد

بوشهر - رزمایش الی بیت‌المقدس در دشتستان با حضور ۱۰ گردان برگزار شد و ناوتیپ ۱۳ امیرالمؤمنین (ع) دوران دفاع مقدس در این رزمایش بازسازی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرمانده سپاه شهرستان دشتستان عصر جمعه در رزمایش الی بیت‌المقدس در دشتستان ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری اربعین حسینی اظهار داشت: رزمایش الی بیت‌المقدس همزمان با دیگر نقاط استان بوشهر با شکوه و عظمت بالایی برگزار شده است.

سرهنگ پاسدار نعمت اله غلامپور بازسازی ناوتیپ ۱۳ امیرالمؤمنین (ع) دوران دفاع مقدس را به عنوان برنامه بسیار مهم و اساسی در برگزاری این رزمایش عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: این رزمایش با ترکیب دوران دفاع مقدس برگزار شد و شور و نشاط بسیار خوبی را در بین حاضرین در این رزمایش ایجاد کرد.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) دشتستان با اشاره به حضور فرماندهان دوران دفاع مقدس برای اولین بار در چنین رزمایش‌هایی، تاکید کرد: قرارگاه تاکتیکی امام هادی (ع) سپاه دشتستان فرماندهی این رزمایش را بر عهده داشت.

وی به اتحاد و وحدت گسترده نیروهای بسیجی برای برگزاریا نی برنامه‌ها اشاره کرد و افزود: هفت گردان رزمی فرهنگی بسیج در رزمایش الی بیت المقدس امسال حضور دارند.

غلامپور اضافه کرد: رزمایش الی بیت المقدس شهرستان دشتستان در اردوگاه آیت الله بهاء الدینی در برازجانبه مدت دو روز برگزار شده است.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) دشتستان ادامه داد: از جمله برنامه‌های این رزمایش می‌توان به عملیات تأخیری، پدافند غیر عامل و راه‌پیمایی تاکتیکی شبانه، کلاس‌های حفاظت، عقیدتی، سیاسی و طرح صالحین اشاره کرد.

لازم به ذکر است که پرواز پهپادهای بسیج از دیگر برنامه‌های این رزمایش بود.

کد N625325

وبگردی