آفتاب

تساوی پرسپولیس و فولاد در نیمه نخست

تساوی پرسپولیس و فولاد در نیمه نخست

نیمه نخست دیدار پرسپولیس مقابل فولاد با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، در ادامه هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران پرسپولیس تهران از ساعت 14:15 در ورزشگاه آزادی میزبان فولاد خوزستان بود که این بازی در پایان نیمه نخست، با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در آغاز نیمه اول بازی در حالی که هنوز ثانیه‌هایی از شروع بازی نگذشته بود، توپ در اختیار پرسپولیس بود که محسن بنگر پاس رو به عقبی برای سوشا مکانی ارسال کرد اما مکانی که قصد شوت‌زنی داشت نتوانست این کار را انجام دهد و روی اشتباه مسلم او دروازه پرسپولیس باز شد.

در ادامه فولاد باز هم روی دروازه پرسپولیس فشار آورد تا اینکه مهرداد جماعتی در دقیقه 10 بازی روی پاس در عمقی که برایش ارسال کرده بودند با سوشا مکانی تک به تک شد اما این بار مکانی موفق عمل کرد و توپ او را به کرنر زد.

در دقیقه 20 بازی هم اسماعیل شریفات پاس زیبایی را برای لوئیس نانگ ارسال کرد اما ضربه پای راست او به تیرک دروازه برخورد کرد.

پرسپولیسی‌ها سعی کردند بازی را کنترل کنند و در دقیقه 24 صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند اما هادی نوروزی نتوانست از این توپ استفاده کند و ضربه او را ارشاد یوسفی به زیبایی مهار کرد.

پرسپولیس سرانجام در دقیقه 43 توسط محمد نوری به گل رسید تا نیمه نخست با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

پرسپولیس در این دیدار با ترکیب سوشا مکانی، علیرضا نورمحمدی، محسن بنگر، احمد نوراللهی، مهدی جعفرپور، حمید علی‌عسگری، محمد نوری، محمد عباس‌زاده، افشین اسماعیل‌زاده، رضا خالقی‌فر و هادی نوروزی به میدان رفت.

فولاد نیز با ترکیب ارشاد یوسفی، لئوناردو مساریچ، مهدی بدرلو، ساسان انصاری، اسماعیل شریفات، ماتیاس دکو، لوئیس نانگ، امید خالدی، مهرداد جماعتی، سروش سعیدی و یوسف وکیا بازی را آغاز کرد.

انتهای پیام

کد N624394

وبگردی